Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Brand New - Viitorul chip al brandurilor

      Brand New - Viitorul chip al brandurilor

      6.7 / 10 ( 10 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2015
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      208
      ISBN:
      9789737115249
      Dimensiuni: l: 18.5cm | H: 23cm
      Adaugă în coș
      3757
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      "Sclipitoarea si inovatoarea abordare pe care ne-o propune originalul maestru al brandingului, Wally Olins, demonstraeaza ca in timp ce brandurile bune reusesc  doar sa se mentina pe piata, brandurile mari asculta, evolueaza si se fac remarcate." - Damien Whitmore, director pentru Afaceri Publice si Programe, Victoria and Albert Museum.

      "Wally Olins pune intotdeauna cele mai pertinente intrebari si, adeseori, da cele mai bune si inteligente raspunsuri. Scriitura sa are un stil subtil si spriritual, ceea ce face din parcurgerea cartii o calatorie cu adevarat placuta... o lectura necesara pentru aceia dintre noi care doresc sa stie incotro de indreptam." - John Diefenbach, presedinte al MBLM si fost director executiv al Landor Associates

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.