Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Branding pe frontul de Est. Editia a II-a

      Branding pe frontul de Est. Editia a II-a

      5.6 / 10 ( 15 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2011
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      280
      Editia:
      a II-a
      ISBN:
      9789730101386
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Inside stories din culisele luptei pentru reputaţie comercială, personală şi naţională, scrise de Aneta Bogdan, cel mai influent nume în brandingul romanesc.

      O carte despre reputaţie, împotriva curentului, scrisă după aproape 20 de ani de practică în marketing, comunicare şi branding. Cazuistica locală unică de marketing şi branding, privirea din interior asupra mediului corporatist şi antreprenorial românesc, tonul informal, curajos şi nesăbuit de onest – toate fac din această carte o experienţă intelectuală şi emoţională rarisimă în peisajul editorial românesc.

      Identitatea şi brandingul sunt forme moderne de a adăuga valoare lumii – dar nu printr-o mască, ci prin armonizarea competenţelor proprii cu interesele comunităţii. Aneta vorbeşte în carte despre certitudinile teoretice şi practice în construcţia de brand, dar şi despre semnele de întrebare care ascund viitorul.


      ***
      Viaţa noastră ar fi mai lucrativă şi, în acelaşi timp, mai împlinită şi mai aspiraţională, dacă am înţelege că, după cum brandurile occidentale au ajuns la noi cu mult înainte ca Occidentul să se instaleze în viaţa noastră, tot astfel brandurile româneşti sunt cele care vor vesti Occidentului, sperăm cât mai curând, intrarea noastră în rândul lumii. Aneta Bogdan
      ***
      Ce este fascinant în efortul pe care buna mea prietenă Aneta Bogdan îl face de atâţia ani este nu numai stăruinţa de a crea branduri într-o ţară în care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci şi faptul că o face cu asemenea vervă, inteligenţă şi creativitate. Cartea Anetei va ajuta România să contribuie la vitalitatea Europei. Wally Olins

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.