Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin mass media si publicitate

      Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin mass media si publicitate

      8.5 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2002
      Editura:
      Nr. pagini:
      296
      Traducatori:
      ISBN:
      9789738376014
      Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Jean-Noel Kapferer este unul dintre cei mai cunoscuti si reputati experti europeni in managementul marcilor. In prezent este profesor de comunicare la Departamentul de Marketing al HEC (Inalta Scoala de Studii Comerciale), presedinte al Fundatiei pentru Studierea Zvonurilor si consultant al unor mari intreprinderi si grupuri industriale.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.