Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Cum se scrie in publicitate

      Cum se scrie in publicitate

      William Bernbach, Leo Burnett, George Gribbin, David Ogilvy, Rosser Reeves în dialog cu Denis Higgins
      6.3 / 10 ( 3 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2013
      Editura:
      Nr. pagini:
      144
      Colectie:
      ISBN:
      9789735039950
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      „Elementul cel mai important în scrierea reclamelor de succes este produsul însuşi. Magia stă în produs.“ (William Bernbach)

      „Noi căutăm de fiecare dată povestea produsului, acel atribut specific lui care îl menţine pe piaţă.“ (Leo Burnett)

      „Un copywriter ar trebui să fie vesel şi optimist, nu cinic; greşeşte dacă respinge viaţa, iar a fi cinic înseamnă să respingi viaţa.“ (George Gribbin)

      „Nu scriu pentru mulţime. Încerc să scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular.“ David Ogilvy

      „Nu spun că o reclamă fermecătoare, inteligentă şi caldă nu vinde. Spun doar că am văzut mii de campanii fermecătoare şi inteligente care nu au vândut produsul.“ (Rosser Reeves)

      „Marii copywriteri ai secolului XX, adulaţi cândva ca nişte vedete de cinema, sunt preţuiţi azi ca nişte profeţi. Numele lor au devenit la rându-le branduri. Fiecare defineşte în prezent câte o cale majoră, câte o magistrală pe ruta comunicării comerciale: Ogilvy – fenomenologia produsului; Reeves – focusul pe eficienţă; Burnett – efectul dramatic; Gribbin – forţa de a capta atenţia; Bernbach – persuasiunea abilă, surprinzătoare... Denis Higgins îi înfruntă pe aceşti maeştri ai seducţiei cu o abilă ştiinţă a manipulării intervievistice, menită să-i flateze, să le dejoace tentaţiile de lăudăroşenie corporatistă şi să le dezvăluie astfel intimitatea laboratorului creativ.“ (Florin Dumitrescu)

      „Cele cinci interviuri cuprinse aici îl vor captiva şi pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, şi pe cel interesat de scris în general. Avem de-a face cu nişte maeştri ai publicităţii, care vorbesc – nu scriu – informal, liber şi convingător despre arta lor, despre competenţele, ideile, conceptele şi idealurile lor.“ (S.R. Bernstein, Advertising Age)

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.