Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Internetul. O teorie critica a noilor media

      Internetul. O teorie critica a noilor media

      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2012
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      264
      ISBN:
      9789737112538
      Dimensiuni: H: 20.5cm | l: 13cm
      Adaugă în coș
      25.2 2520
      3150
      20% reducerei
      Discountul se aplică numai comenzilor online
      Livrare în 24h! (a doua zi) Limitat
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 75 de lei.
      Poți returna acest produs în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!

      Descriere

      Daca progresul tehnic ar fi intr-adevar suficient pentru a ameliora intelegerea dintre oameni s-ar fi stiut deja de un secol. Inventiile pe care le-au reprezentat telefonul, radioul, televiziunea si informatica n-au ferit secolul XX de mari conflicte. De aceea, in comunicare, esentiale raman visele, proiectele, utopiile si nu tehnica; in cele din urma, tot politica si societatea au reusit sa aduca un progres in comunicare. Aceasta este si diferenta intre o filosofie umanista a comunicarii, bazata pe dimensiunile sale culturale si sociale, si o filosofie tehnica, in care comunicarea umana se inscrie in cadrul performantei masinilor.

      Progresul tehnic in comunicare nu e de ajuns pentru a crea o evolutie a comunicarii umane si sociale.

      Dominique Wolton este directorul Institutului de Stiinte ale Comunicarii din cadrul CNRS – Centre National de la Recherche Scientifique (Franta) si creatorul revistei Hermès. In colectia "Campul cunoasterii” a fost publicata si cartea sa de mare succes, Despre comunicare.

      Ajutor
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.