Lucrarea Marketingul afacerilor publice si private reconfirma preocuparile interdisciplinare, de inalt nivel academic si stiintific, ale autorilor - Adriana Grigorescu, Constantin A. Bob, Emilian M. Dobrescu, prin impletirea cu succes a abordarii afacerilor publice si private, a teoriei si practicii, a economicului si socialului, asamblate intr-un sistem integrat cu ajutorul marketingului.
Plecand de la premisa potrivit careia cunoasterea faciliteaza accesul la putere, informatia ofera libertatea, iar educatia fundamenteaza progresul in toate societatile, autorii ne ofera prin lucrarea de fata un instrument de cunoastere in epoca Knowledge Managementului la indemana managerilor publici sau din sectorul privat.
Marketingul afacerilor publice si private
Limba:
Romana
Data publicarii:
2007
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
212
ISBN:
5948489100529
Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!