Produse

Cod de bare:
      0609366663814
      Dimensiuni: L: 19.5cm | l: 25.5cm
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

Set educativ care conţine 5 figurine din plastic, vopsite manual, reprezentând etapele evoluției omului. Vopseaua nu este toxică şi nu conţine ftalaţi.

1.    Australopithecus afarensis
      Ați auzit vreodată de Lucy? Atunci sunteți deja familiari cu Australopithecus afarensis, care inseamnă ”maimuța din sudul regiunii Afar”. Au. Afarensis a trăit în estul Africii cu 3,8 și 2,9 milioane de ani în urmă. A avut caracteristici atât umane cât și de la maimuță, incluzând un corp creat pentru mersul biped.
      2.    Hommo habilis
      Ridicându-se după câteva sute de mii de ani după Au.afarensis, Homo habilis a trăit în Africa și în vestul Asiei cu aproximativ 2,4 milioane de ani în urmă. Numele înseamnă ”omul îndemânatic” și se referă la abilitățile sale de a folosi unelte, un pas-cheie în dezvoltarea speciei umane. A avut un creier mai mare ca dimensiuni decât speciile dinaintea lui, dar încă avea brațe lungi ca și la maimuță iar maxilarul inferor mai proeminent.
      3.    Homo erectus
      În urmă cu 1,9 milioane și 143.000 de ani, Homo erectus era răspândit de-a lungul Africii și Asiei. Homo erctus înseamnă ”omul drept” făcând referire la speciile care au trăit mai degrabă pe pământ decât în copaci. Împreună cu capacitatea de a folosi unelte deja descoperită înainte, H. Erectus a avut proporții mult mai similare oamenilor decât maimuțelor, și unii oameni de știință cred că speciile și-ar fi îngrijit bătrânii și bolnavii din grup.
      4.    Homo neanderthalensis
      Homo neanderthalensis mai este cunoscut sub numele de Neanderthal, și a trăit în Asia și Europa în urmă cu 200.000 și 28.000 de ani în urmă. Este prima specie recunoscută ca umană, având aceeași dimensiune a creierului ca și oamenii din zilele noastre și abilitatea de a controla focul și de a folosi unelte. Numele face referire la Valea Neander din Germania unde au fost descoperite primele fosile.
      5.    Homo sapiens sapiens
      Acesta arată ca tine! Homo sapiens înseamnă ”omul deștept” și reprezintă denumirea speciilor din care aparține fiecare om de pe planetă. Se consideră că H. Sapiens a evoluat în Africa în urmă cu aproximativ 200.000 de ani. Trăsăturile distinctive includ o construcție mai ușoară decât speciile anterioare cu un creier mare de care avem parte și noi azi.

Varsta recomandata: peste 4 ani

Recenzii și comentarii

Nota

de |

Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.