CARTURESTI_-_afise_reduceri

S-au deschis înscrierile la Iaşi Business Days!

Cea de-a opta editie,  din suita de evenimente Business Days, cel mai important eveniment de business dedicat mediului de afaceri  din România, va ajunge şi la Iaşi în perioada 3-4 octombrie 2012 şi va avea loc la Palas Mall Iaşi.

Iaşi Business Days este cel de-al treilea din acest an şi este dedicat antreprenorilor, managerilor, şi întregii comunităţi de afaceri locale şi regionale, fiind precedat de două alte ediţii de anvergură în Timişoara (martie 2012) şi Cluj-Napoca (iunie 2012), ambele atragând un impresionat număr de peste 800 de participanţi.

Ediţia de la Iaşi îşi deschide astăzi porţile tuturor celor care sunt interesaţi de participare, organizatorii aşteptându-se şi pentru această ediţie la un numar de peste 500 de participanţi .

“Evenimentele Business Days după experienţa primele 7 ediţii ne îndreptăţesc să credem că sunt capacitoare de energie pozitivă pentru mediul de afaceri şi puternice generatoare de oportunităţi pentru participanţi prin numeroasele oportunităţi de interacţiune şi business networking oferite pe parcursul celor 2 zile ale evenimentului atât pentru participanţi cât şi pentru speakeri şi parteneri. Din ceea ce reiese în urma analizei chestionarelor de feedback de la ediţiile anterioare participanţii culeg beneficii în urma participării la un eveniment Business Days pe trei paliere: se inspiră, află trenduri şi tendinţe, împărtăşesc o viziune comună asupra viitorului şi îşi dezvoltă o atitudine pozitivă în faţa provocărilor vremurilor pe care le traversăm, îşi dezvoltă abilităţi necesare pentru succesul în afaceri prin interacţiune şi schimb de experianţă cu experţi, specialişti, antreprenori şi manageri consacraţi în domeniile lor, îşi generează oportunităţi participând la cât mai multe din posibilităţile formale şi informale de business networking oferite de evenimentele Business Days” afirmă  László Pacsó, coordonatorul proiectului Business Days

Scopul Conferinţelor este de a oferi factorilor de decizie din companii o viziune din partea unor personalităţi ale mediului de afaceri din România despre: trendurile şi tendinţele afacerilor, idei de afaceri, exemple de afaceri şi proiecte de succes, respectiv poveşti motivaţionale şi idei inspiraţionale din partea unor speakeri de calibru. Focusul conferinţelor este pe ATITUDINE, pe dezvoltarea unei atitudini de succes şi pe crearea unui moment de inspiraţie în vederea creării unei viziuni pozitive asupra mediului de afaceri din România.

Scopul Workshop-uriloreste de a dezvolta abilităţi manageriale şi antreprenoriale necesare perioadei dificile pe care o traversează economia mondială, ţinând cont de noua paradigmă din lumea de business, oferind atât exemple şi studii de caz, cât şi ateliere de lucru interactive cu cei mai buni traineri şi specialişti ai momentului din ţaranoastră. Focusul workshopurilor este pe INTERACTIVITATE şi pe dezvoltarea ABILITĂȚILOR de succes.

“Numărul continuu crescător al participanţilor de la o ediţie la alta, numărul mare de vorbitori care acceptă invitaţia noastră şi numărul mare de parteneri care se asociază demersului nostru de a dinamiza mediul de afaceri (mulţi dintre ei sunt alături de noi de la primele ediţii) ne întăresc convingerea că eforturile noastre constante de a creşte calitatea evenimentelor dau roade. Credem că şi evenimentul de la Iaşise va înscrie în seria de succese de până acum al evenimentelor Business Days.” continuă László Pacsó, coordonatorul acestui proiect.

Printre invitaţii acestei ediţii, menţionăm: Gabriel Biriş, Marius Ghenea, Loránd Soares-Szász, Bogdan Comănescu, Ciprian Stăvar, Ivan Patzaichin, Teodor Frolu, Andy Szekely, Florentin Banu, Mihai Stănescu, Mădălina Uceanu, Eusebiu Burcaş, Adela Jansen şi mulţi alţii. Lista completă şi mai multe detalii despre speakeri, precum şi modalităţile de acces şi ofertele promoţionale sunt disponibile pe site-ul evenimentului: iasi.businessdays.ro



There are no comments

Add yours

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.