Globalizarea desemnează ansamblul fenomenelor ce rezultă din deschiderea crescândă a economiilor spre mărfuri şi capitaluri străine. Căutarea de către întreprinderi a celor mai bune oportunităţi de profit, organizarea de producţii la nivel global şi rapiditatea de circulaţie a informaţiei stimulează schimburile între naţiuni. În acest din urma caz se vorbeşte despre globalizare financiară. Grupurile gigant precum Ford, Coca-Cola sau IBM sunt implantate în mai multe zeci de ţări, în căutarea unei mâini de lucru ieftine şi a unor pieţe vaste. Cartea de faţă îşi propune să construiască un portret complet al aspectelor complexe şi contradictorii ale acestui fenomen multiform.
Categorii:
Varsta recomandata:
14-16 ani, 16-18 ani
Limba:
Romana
Data publicarii:
2003
Editura:
Nr. pagini:
128
ISBN:
9789737932174
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!