Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare
      Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare
      Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare
      Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare
      Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare
      Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare

      Interventii psihopedagogice in tulburarile specifice de invatare

      Învatam FonoLogic – program structurat de antrenament al constiintei fonologice bazat pe dovezi stiintifice
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2019
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      256
      ISBN:
      9789734678167
      Dimensiuni: H: 23.5cm | l: 16cm
      Adaugă în coș
      49.95
      În stoc
      Livrare în două zile!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 75 de lei.
      Poți returna acest produs în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!

      Descriere

      „Lucrarea prezintă cele mai noi date din cercetările clinice şi de psihologie educaţională privind antrenarea conştiinţei fonologice la persoanele cu dislexie, reflectînd în mod pragmatic tradiţia de cercetare şi inovare a şcolii clujene de psihopedagogie specială. Acest program de antrenament structurat al conştiinţei fonologice este dezvoltat în cadrul Laboratorului de cercetări interdisciplinare a diferenţelor individuale în învăţare (Learn-id) şi este orientat în direcţia evaluării şi intervenţiei psihopedagogice. Pe baza convingerii profesionale asumate a legăturii dintre ştiinţă şi practică, recomandăm tuturor cititorilor (copii, profesori, psihologi, psihopedagogi, logopezi, pedagogi, părinţi) care vor să urmeze acest program în călătoria inedită de învăţare a cititului şi a scrisului să-l aplice cu încredere şi în mod consecvent, să-l integreze şi să-l personalizeze în cadrul experienţelor proprii de învăţare, cu speranţa că vor ajunge la concluzia că e mult mai uşor să înveţi să citeşti şi să scrii dacă acestea se întîmplă FonoLogic.” (Carmen David, Adrian Roşan)

      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.