Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Lucrand cu emotia in terapia psihodinamica, terapia cognitiv-comportamentala si terapia centrata pe emotii

      Lucrand cu emotia in terapia psihodinamica, terapia cognitiv-comportamentala si terapia centrata pe emotii

      6.2 / 10 ( 11 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2020
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      312
      Traducatori:
      ISBN:
      9786064007438
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      6499
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Un prim obiectiv al psihoterapiei este de ajuta oamenii să‑și aline suferința emoțională, diferitele abordări psihoterapeutice făcând eforturi pentru a înțelege emoția și contribuția ei la experiența zilnică de a fi om. În volumul de față autorii prezintă modurile în care abordările psihoterapeutice cele mai practicate în prezent – psihodinamică, cognitiv‑comportamentală și centrată pe emoție – privesc rolul emoției în terapie. În fiecare capitol este adus în atenție impactul emoțiilor asupra dezvoltării copilului și a proceselor de învățare, relația dintre emoție și motivație și modurile în care emoția poate fi canalizată în terapie pentru a îmbunătăți funcționarea psihică și pentru a întări relațiile interpersonale. Numeroase vignete clinice le arată cititorilor cum să trezească, să identifice și să canalizeze emoțiile în terapie, utilizând, de asemenea, emoții pentru a dezvolta și a menține o alianță terapeutică eficientă.

      Leslie Greenberg este profesor de psihologie la York University din Toronto, psihoterapeut formator în psihoterapia centrată pe emoții. A scris lucrări importante despre psihoterapia centrată pe emoții și a primit numeroase premii pentru activitatea sa științifică.

      Norka T. Malberg, este profesor la Yale Child Study Center, School of Medicine din New Haven, Connecticut și practică psihanaliza cu adulți, adolescenți și copii. Este membră a Societății psihanalitice Western New England și a Societății Freudiene Contemporane. Coordonează colecția de psihologia dezvoltării de la Karnac și este în colectivul editorial a unor reviste de prestigiu în domeniul psihoterapiei copilului și adolescentului.

      Michael A. Tompkins este director al Centrului pentru terapie cognitivă din San Francisco Bay, profesor la Berkeley, University of California, formator la Beck Institute of Cognitive Behavior Therapy și practică psihoterapie cognitiv-comportamentală. A scris numeroase articole și capitole în cărți despre terapia cognitiv-comportamentală.


      Deși cercetătorii pot studia emoția în laborator, psihoterapia este un laborator relațional mult mai valid din punct de vedere ecologic. În psihoterapie, putem observa tipul de experiență emoțională și procesele emoționale care captează mai bine emoția trăită — respectiv, într‑o manieră și la o intensitate care se manifestă pe măsură ce emoția afectează viața. Așa cum discutăm în această carte, provocarea în psihoterapie este de a surmonta limitările reprezentate atât de limbajul conceptual, cât și de descoperirile psihologiei experimentale, astfel încât să putem examina modul în care psihoterapeuții înțeleg și lucrează în realitate cu emoția în psihoterapie
      Autorii

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.