Creatorul identitatii unor marci de prima marime, precum Orange, Volkswagen sau British Telecom, Wally Olins este o figura legendara a designului britanic si a comunicarii de marketing. Activitatea sa a fost incununata cu numeroase premii si distinctii. In 1999 a primit titlul de Comandor al Imperiului Britanic. Tine cursuri si seminarii la numeroase facultati de management din Europa, printre care si prestigioasa Said Business School de la Oxford University. Wally Olins a conferentiat anul trecut la Bucuresti, iar acum este prezent in librariile din Romania cu una dintre cele mai de succes lucrari de introducere in domeniul identitatii corporatiste.
"Imaginea înseamna totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom în BT si Guinness în Diageo... La virsta de 70 de ani, Olins este un adevarat guru în lumea atit de dinamica a branding-ului, în care nimic nu poate fi lasat la voia întimplarii. A creat sau redefinit identitati celebre, de la grupul de telefonie mobila Orange la Marea Britanie însasi, iar abilitatile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicitatii, sa cumpere agentia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline."
Daily Telegraph, 30 iunie 2001
Noul ghid de identitate este o introducere sintetica în domeniul fascinant al crearii si înnoirii brandurilor. Manualul elaborat de Wally Olins demonstreaza ca managementul eficient al identitatii unei organizatii poate crea si sustine schimbarea comportamentelor atit în interiorul acesteia, cit si în rindul publicurilor externe (investitori, parteneri, clienti sau consumatori). Pentru toti cei implicati în crearea, schimbarea sau sustinerea unei identitati sau a unui brand - fie ca lucreaza în publicitate, relatii publice, marketing, management sau design -, aceasta carte constituie o referinta necesara.