Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Calendar Advent: 24 de zile cu 24 de surprize diferite! - Detalii aici.

      Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

      Strategic Brand Management: Building, Measuring, and Managing Brand Equity

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Legare:
      Paperback
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2007
      Nr. pagini:
      720
      ISBN:
      9780132336222
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      For students, managers and senior executives studying Brand Management. Keller, Strategic Brand Management, 3e provides insights into how to create profitable brand strategies by building, measuring, and managing brand equity.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.