Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      raft
      raft
      Toti marketerii sunt mincinosi

      Toti marketerii sunt mincinosi

      Talentul de a spune povesti autentice intr-o lume sceptica
      6.6 / 10 ( 10 voturi)
      Traducatori:
      Dan Balanescu
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2015
      Editura:
      Nr Pag:
      166
      Colectie:
      ISBN:
      9786065887510
      Dimensiuni: H: 20.5cm | l: 13.5cm
      Adaugă în coș
      21.60
      27.00
      20% reducerei
      Discountul se aplică numai comenzilor online
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 75 de lei.
      Poți returna acest produs în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!

      Cumpărat des împreună cu:
      27.94lei
      În stoc
      19.00lei
      În stoc
      S-ar putea să-ți placă și:
      Descriere

      Suntem convinşi că vinul are un gust mai bun dacă-l bem dintr-un pahar scump.
      Ni se pare acceptabil ca un Porsche de 80 000 de dolari să-i fie net superior unui Volkswagen de 36 000 de dolari, care este practic același fel de mașină.
      Admitem fără rezerve că pantofii sport de 125 de dolari sunt mai comozi (și arată mai bine) decât varianta lor de 25 de dolari.
      Ce altceva este publicitatea, dacă nu efortul de a vinde ceva cu ajutorul unei povești frumoase?
      Într-o lume în care majoritatea oamenilor au un număr infinit de opțiuni, dar prea puțin timp pentru a le analiza pe toate, marketingul adevărat înseamnă să spui povestea diferită.
      Toți marketerii spun povești!
      Iar când o fac așa cum trebuie, îi credem. Și dacă e să-l ascultăm pe Seth Godin, adevărații marketeri nu vorbesc despre date tehnice, nici măcar despre beneficii. Dimpotrivă, ei spun o poveste – una în care vrem să credem, indiferent dacă are sau nu legătură cu realitatea.
      Marketerii dau greș atunci când joacă murdar și sunt egoiști, după cum o dovedesc telemarketerii, companiile producătoare de țigarete și politicienii corupți. Ai grijă: dacă povestea ta nu este autentică, vei depăși limita dintre iluzie și fraudă! Vrei să te asiguri că nu ajungi la stâlpul infamiei în lumea afacerilor? Folosește cele trei întrebări de control oferite de Seth Godin:
      Care-i povestea ta?
      Cei care au nevoie de această poveste vor crede în ea?
      Este povestea ta adevărată?
      Savurează pe îndelete cea mai importantă și mai contro­versată carte a lui Godin despre arta marketingului!
      • Lucrare inclusă în Top 100 al celor mai vândute cărți pe Amazon.
      • Prezentată în Miami Herald, New York Times și Chicago Tribune.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.