Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Filmul ca instrument de predare a limbii engleze si dezvoltare socioemotionala

      Filmul ca instrument de predare a limbii engleze si dezvoltare socioemotionala

      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2023
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      140
      ISBN:
      9786068265933
      Dimensions: l: 14cm | H: 23cm
      Add to cart
      3500
      20% code:CARTU24i
      The discount is granted by applying the code in the related field when placing the order.
      Next Day Delivery! In stock

      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Arta, fie ea figurativă sau nonfigurativă, abstractă sau conceptuală, verbală sau nonverbală, scrisă sau orală, dramatică sau cinematografică, reprezintă unul dintre cele mai la îndemână instrumente de predare.

      Folosite în orice etapă a lecţiei, forme artistice precum literatura, filmul, teatrul, muzica şi pictura fluidizează orele aducând un suflu nou educaţiei care, din păcate, pierde – dacă nu a pierdut teren deja – în faţa diletantismului mediatic ce invită la polemici pe această temă. Ceea ce îşi propune lucrarea de faţă este să aducă în discuţie importanţa acestor instrumente de predare în contextul educaţional românesc actual, cu precădere în predarea limbii engleze şi a orelor de dirigenţie.

      Bazată pe propria practică de predare, pe cursuri de formare şi pe literatură de specialitate, cercetarea va explora efectul pe care utilizarea filmului îl are asupra elevilor, în context curricular şi extracurricular, va reliefa însemnătatea intersecţiei dintre educaţia formală, nonformală şi informală, va face o paralelă între metodele deductive şi inductive folosite atât în construcţia unui film, cât şi în procesul didactic, va oferi modele de predare cu ajutorul filmelor de lung şi scurtmetraj, va aduce în discuţie teorii psihologice care vizează importanţa relaţiei dintre copii şi părinţi, dar şi aspecte ce ţin de dezvoltarea creierului şi felul în care acesta influenţează anumite tipuri de comportament în funcţie de vârstă.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.