Ca sociolog de profesie, autoarea face apel, in mod direct şi explicit, la principala caracteristică a scriiturii proprii domeniului: rigurozitatea abordării tematicii studiate. Spre deosebire de lucrările elaborate din perspectiva jurnalistică, de cele prezentate de practicienii domeniilor media, publicităţii sau relaţiilor publice, sau de volumele subsumate abordărilor “tradiţionaliste” filosofice, filologice sau ale ştiinţelor comunicării, volumul de faţă propune disciplinarea academică a “gândirii despre” comunicare la dublu nivel: teoretic şi metodologic. Apelul la bibliografia actuală este îmbinat, astfel, în mod fericit cu referirile critice şi exacte la teoriile “clasice” din domeniu, iar sub-domeniile de studiu ale sociologiei comunicării se reconstituie permanent în paginile volumului prin jocul constant dintre “nou” şi “vechi”, spre beneficiul celui care citeşte textul ca atare.
Sociologia comunicarii
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2009
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
362
ISBN:
9786065370166
Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
4000
Livrare în 24h! (a doua zi)
Stoc limitat
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!