Demersul este unul curajos. În țara cu “cei mai mulți experți și cea mai puțină expertiză”, ca să citez o colegă de-a mea, cineva are curajul să scrie. Minunat. Și-a asumat curajul de a fi criticat. Și asta pentru a fi de folos, în definitiv. Și este. Cartea de față este un bun îndrumar pentru cineva care se gândește să fie copywriter sau care a apucat-o deja pe acest drum și nu s-a umplut încă de sine. Pentru oricine consideră că mai are de învățat.
Felix Tătaru, Global VP. International Advertising Association
Primul manual românesc de copywriting. O lectură obligatorie pentru cei care vor să intre în publicitate.
Marius Cristea, IQads
Dă-mi banii tăi este un ghid pe care vor trebui să-l poarte în buzunar, de acum încolo, deopotrivă cei care își doresc o carieră în meseria de copywriter, cât și cei responsabili de comunicarea mărcilor.
Iulian Toma, AdPlayers
Gabriel Brănescu este un copywriter veteran, trecut prin multe și uns cu toate alifiile. Dar dincolo de tezaurul experienței, cartea dezvăluie o înțelegere profundă atât a psihologiei consumatorului, cât și a imperativelor de business ale advertiserului.
Conf. univ. dr. Dan Petre, SNSPA