Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      raft
      Incantare

      Incantare

      8.5 / 10 ( 2 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2012
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      280
      Traducatori:
      ISBN:
      9786068360003
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Adaugă în coș
      4720
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Încântarea, aşa cum este ea definită de Guy Kawasaki, nu vorbeşte despre manipularea oamenilor. Acest sentiment transformă situaţiile şi relaţiile interumane. Converteşte ostilitatea în amabilitate şi remodelează amabilitatea în afinitate. Îi transformă pe sceptici şi cinici în persoane încrezătoare, iar pe cei indecişi în indivizi loiali.

      Sentimentul de încântare poate apărea în timpul unei tranzacţii comerciale, al unei negocieri dificile între companii concurente sau chiar atunci când îţi înnoieşti statusul pe Facebook. Încântarea este un instrument mai puternic decât tehnicile tradiționale de persuasiune și manipulare și chiar mai eficient decât tehnicile clasice de marketing de care toată lumea abuzează.

      ”Eu definesc sentimentul de încântare ca fiind procesul prin care oamenii se delectează cu un produs, serviciu, organizaţie sau idee.” Guy Kawasaki

      Cartea lui Guy surprinde importanţa faptului – şi arta – de a crede într-o idee care îi oferă clientului ceva în totalitate unic. Puterea unei idei cu adevărat bune de a transforma piaţa şi experienţele consumatorului individual este imensă, iar această carte oferă o bogăţie de idei menite să ajute afacerile şi antreprenorii să fructifice acest potenţial. Sir Richard Branson, fondator Virgin Group

      Kawasaki ne oferă idei într-atât de valoroase, încât cu toţii ne-am fi dorit să le cunoaștem cu mult timp în urmă. Robert Cialdini, autorul cărţii Influence: Science and Practice

      Citiți această carte pentru a reuși să creați o companie la fel de încântătoare precum Apple. Steve Wozniak, co-fondator Apple

      Cel mai bun tratat despre relaţii interpersonale de la cartea scrisă de Dale Carnegie, How to Win Friends and Influence People, încoace. Michael Gartenberg, director Gartner

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.