Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Internetul. O teorie critica a noilor media

      Internetul. O teorie critica a noilor media

      9.0 / 10( 1.0 voturi) Nota ta:
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2012
      Editura:
      Tip copertă:
      Brosata
      Nr Pag:
      264
      ISBN:
      9789737112538
      Dimensiuni: H: 20.5cm | l: 13cm
      Adaugă în coș
      31.5 3150
      Limitat
      Livrare în 2-8 săptămâni!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 75 de lei.
      Poți returna acest produs în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!

      Descriere

      Daca progresul tehnic ar fi intr-adevar suficient pentru a ameliora intelegerea dintre oameni s-ar fi stiut deja de un secol. Inventiile pe care le-au reprezentat telefonul, radioul, televiziunea si informatica n-au ferit secolul XX de mari conflicte. De aceea, in comunicare, esentiale raman visele, proiectele, utopiile si nu tehnica; in cele din urma, tot politica si societatea au reusit sa aduca un progres in comunicare. Aceasta este si diferenta intre o filosofie umanista a comunicarii, bazata pe dimensiunile sale culturale si sociale, si o filosofie tehnica, in care comunicarea umana se inscrie in cadrul performantei masinilor.

      Progresul tehnic in comunicare nu e de ajuns pentru a crea o evolutie a comunicarii umane si sociale.

      Dominique Wolton este directorul Institutului de Stiinte ale Comunicarii din cadrul CNRS – Centre National de la Recherche Scientifique (Franta) si creatorul revistei Hermès. In colectia "Campul cunoasterii” a fost publicata si cartea sa de mare succes, Despre comunicare.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Ajutor
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.