Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Mesajul, continut si relatie

      Mesajul, continut si relatie

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2014
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      276
      ISBN:
      9786062400545
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      4142
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc
      Livrare astăzi cu bicicleta.
      Livrare în 24h! (a doua zi)

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Orice comunicare presupune un angajament care, in fapt, este o relatie. Aceasta insemna ca o comunicare nu se limiteaza sa transmita o informatie, ci determina si un comportament. Pocesul este definit de Gregory Bateson ca fiind alcatuit din doua operatiuni exprimate prin Indicele si Ordinul oricarei comunicari. Volumul ne introduce in multitudinea situatiilor existente, identificate ca reale ori posibile, in care se regaseste ilustrat si argumentat raportul continut - relatie. Sub acest generic se vor reflecta diversele ipostaze ale persoanei - in lumea familiei, a scolii, a spatiului non-formal si informal, in raportul cu sine si creatia proprie ori a altora, in efectele din timpul actiunii, in constiintele acelorasi generatii si ale celor posterioare, in exprimarea verbala ori non-verbala. În volumul de fata sunt reunite cateva dintre ideile unor teze de doctorat la realizarea carora ne-am aflat impreuna cu autorii acestora, sunt reflectate posibile interpretari ale raporturilor dintre continutul si relatia mesajului, aspecte adesea nepercepute, din necunoastere ori insuficienta recunoastere a efectelor generate.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.