Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Calendar Advent: 24 de zile cu 24 de surprize diferite! - Detalii aici.

      raft
      The Tipping Point
      5.5 / 10 ( 45 voturi)
      Legare:
      Paperback
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2008
      Editura:
      Nr. pagini:
      288
      Traducatori:
      Tara de origine:
      UK
      Limba originala:
      Engleza
      Titlu original:
      The Tipping Point: How Little Things Can Make a Big Difference
      Culori Text:
      O culoare
      Culori Coperta:
      Policromie
      Editia:
      I
      ISBN:
      9789738874954
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm | 2cm | 280g
      Adaugă în coș
      5500
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!

      Descriere

      "The Tipping Point” oferă o cale eficientă spre a înţelege tiparul invizibil pe baza căruia se lansează diverse comportamente contagioase. De la lansarea tendinţelor în modă la fenomenul zvonurilor, ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc precum viruşii afectând starea de bine a oamenilor, instituţiilor, societăţii.

      The Tipping Point este biografia unei idei, iar această idee este foarte simplă. Cea mai bună cale de a înţelege apariţia tendinţelor în modă, fluxul şi refluxul mareelor de delincventă sau, de ce nu, transformarea unor cărticele necunoscute în nişte best-seller-uri ori afluxul de adolescenţi care fumează, fenomenul zvonurilor care merg din gură-n gură şi toate celelalte schimbări misterioase care se petrec în viaţa de zi cu zi este să le privim ca pe nişte epidemii. Ideile, produsele, mesajele şi comportamentele se răspândesc exact la fel ca viruşii.

      „O scriere inovatoare excelentă, un studiu neconvenţional su­perb al acestui fenomen atât de puţin înţeles, epidemia socială”. Daily Telegraph

      Ca manual pentru afaceri, The Tipping Point este cu adevărat excepţional, abundând în tot felul de teorii noi despre ştiinţa manipulării.” Aaron Gell, Tune Aut

      „Gladwell argumentează cu pasiune şi elocvenţă în favoarea teoriei conform căreia modificările minore, atent concepute şi inteligent puse în aplicare, pot declanşa consecinţe majore pentru indivizi, organizaţii şi comunităţi”. Barry Glassner, Los Angeles Times Book Review

      „Gladwell este inteligent, convingător, bine informat şi provocator... The Tipping Point este plin de idei interesante”. Observer (UK)

      „După ce-am citit cartea aceasta, m-am gândit bine la propria mea afacere şi întrevăd acum mai multe oportunităţi pentru activităţile la scară mică, de anvergură redusă. Merită să fie citită de către cei care lucrează în marketing şi de către cei ce studiază natura umană”. Phil Riley, Marketing (UK)

      „Avântul ideilor lui Gladwell ne captivează imaginaţia”. Jon Garelick, Boston Phoenix

      „O lectură captivantă pentru cititorul obişnuit, lucrarea lui Gladwell este o binefacere nesperată pentru oamenii de afaceri care caută surse de inspiraţie ca să-şi transforme ideile în nişte mode populare”. Publishers Weekly

      „Pur şi simplu fascinantă şi nu de puţine ori surprinzătoare... e genul de carte cu care îţi poţi regala prietenii în săptămânile ce vin, citând tot felul de fraze stupefiante, şi în plus are potenţialul de a fi un instrument practic puternic pentru oricine vrea să propage o idee sau să promoveze o campanie”. Scotland on Sunday (UK)

      „Supoziţia care stă la baza cărţii lui Gladwell este aceea că mişcări în aparenţă subtile pot produce rezultate uluitor de ample şi rapide... The Tipping Point se poate dovedi a fi un text influent în cercurile activiştilor politici”. Timothy Noah, Washington Monthly


      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.