Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Branding pe frontul de Est. Editia a II-a

      Branding pe frontul de Est. Editia a II-a

      5.6 / 10 ( 15 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2011
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      280
      Edition:
      a II-a
      ISBN:
      9789730101386
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Inside stories din culisele luptei pentru reputaţie comercială, personală şi naţională, scrise de Aneta Bogdan, cel mai influent nume în brandingul romanesc.

      O carte despre reputaţie, împotriva curentului, scrisă după aproape 20 de ani de practică în marketing, comunicare şi branding. Cazuistica locală unică de marketing şi branding, privirea din interior asupra mediului corporatist şi antreprenorial românesc, tonul informal, curajos şi nesăbuit de onest – toate fac din această carte o experienţă intelectuală şi emoţională rarisimă în peisajul editorial românesc.

      Identitatea şi brandingul sunt forme moderne de a adăuga valoare lumii – dar nu printr-o mască, ci prin armonizarea competenţelor proprii cu interesele comunităţii. Aneta vorbeşte în carte despre certitudinile teoretice şi practice în construcţia de brand, dar şi despre semnele de întrebare care ascund viitorul.


      ***
      Viaţa noastră ar fi mai lucrativă şi, în acelaşi timp, mai împlinită şi mai aspiraţională, dacă am înţelege că, după cum brandurile occidentale au ajuns la noi cu mult înainte ca Occidentul să se instaleze în viaţa noastră, tot astfel brandurile româneşti sunt cele care vor vesti Occidentului, sperăm cât mai curând, intrarea noastră în rândul lumii. Aneta Bogdan
      ***
      Ce este fascinant în efortul pe care buna mea prietenă Aneta Bogdan îl face de atâţia ani este nu numai stăruinţa de a crea branduri într-o ţară în care brandurile au fost anihilate vreme de cincizeci de ani, ci şi faptul că o face cu asemenea vervă, inteligenţă şi creativitate. Cartea Anetei va ajuta România să contribuie la vitalitatea Europei. Wally Olins

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.