Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin mass media si publicitate

      Caile persuasiunii. Modul de influentare a comportamentelor prin mass media si publicitate

      8.5 / 10 ( 2 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2002
      Publisher:
      Page Count:
      296
      Translator:
      ISBN:
      9789738376014
      Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Jean-Noel Kapferer este unul dintre cei mai cunoscuti si reputati experti europeni in managementul marcilor. In prezent este profesor de comunicare la Departamentul de Marketing al HEC (Inalta Scoala de Studii Comerciale), presedinte al Fundatiei pentru Studierea Zvonurilor si consultant al unor mari intreprinderi si grupuri industriale.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.