Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Da-mi banii tai

      Da-mi banii tai

      Metoda de copywriting
      8.0 / 10 ( 1 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2013
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      232
      ISBN:
      2000000783246
      Dimensions: l: 13cm | H: 20cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Demersul este unul curajos. În țara cu “cei mai mulți experți și cea mai puțină expertiză”, ca să citez o colegă de-a mea, cineva are curajul să scrie. Minunat. Și-a asumat curajul de a fi criticat. Și asta pentru a fi de folos, în definitiv. Și este. Cartea de față este un bun îndrumar pentru cineva care se gândește să fie copywriter sau care a apucat-o deja pe acest drum și nu s-a umplut încă de sine. Pentru oricine consideră că mai are de învățat.

      Felix Tătaru, Global VP. International Advertising Association

      Primul manual românesc de copywriting. O lectură obligatorie pentru cei care vor să intre în publicitate.
      Marius Cristea, IQads

      Dă-mi banii tăi este un ghid pe care vor trebui să-l poarte în buzunar, de acum încolo, deopotrivă cei care își doresc o carieră în meseria de copywriter, cât și cei responsabili de comunicarea mărcilor.
      Iulian Toma, AdPlayers

      Gabriel Brănescu este un copywriter veteran, trecut prin multe și uns cu toate alifiile. Dar dincolo de tezaurul experienței, cartea dezvăluie o înțelegere profundă atât a psihologiei consumatorului, cât și a imperativelor de business ale advertiserului.
      Conf. univ. dr. Dan Petre, SNSPA
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.