Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Inovatia ca solutie in afaceri

      Inovatia ca solutie in afaceri

      6.0 / 10 ( 1 votes)
      Categories:
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2010
      Page Count:
      29
      Collection:
      ISBN:
      5948486009986
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Paradoxul creşterii unei firme

      În cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere profitabilă. Şi totuşi, pieţele de capital pretind ca toate companiile să crească şi le pedepsesc fără milă pe cele care eşuează. Dar de ce este creşterea constantă şi substanţială atât de dificil de obţinut? Surprinzător, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. ªi nici din cauza unor clienţi prea nestatornici sau a inovaţiei imprevizibile.
      Iniţiativele de afaceri eşuează — afirmă Clayton M. Christensen şi Michael E. Raynor — deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi cu adevărat bune să apuce măcar să prindă contur.
      Cartea de faţă arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea.
      Bazându-se pe ani de cercetări aprofundate şi pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirmă că inovaţia poate fi un proces predictibil, care să determine în final creşterea profitabilă şi sustenabilă.
      Christensen şi Raynor identifică, mai întâi, forţele care-i împing pe manageri să ia decizii inoportune tocmai în procesul de închegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispoziţia managerilor un nou cadru de lucru, destinat să-i ajute pe aceştia în demersul de creare a condiţiilor potrivite, la momentul potrivit. În cele din urmă, disrupţia astfel realizată va avea succes.
      Iată câteva dintre problemele la care această carte dă soluţii:
      — Cum ne dăm seama dacă o idee are potenţial disruptiv sau nu?
      — Ce situaţii concurenţiale avantajează companiile stabile şi care îi favorizează pe nou-veniţi?
      — Ce segmente de consumatori vizăm mai întâi, dacă avem o ofertă inedită?
      — Ce activităţi ar trebui externalizate şi care ar trebui păstrate în interiorul companiei?
      — De unde ar trebui să provină banii cu care finanţăm o nouă afacere?
      — Cum alegem cei mai potriviţi manageri, pentru a pune în practică noua idee?
      — Cum ne poziţionăm pe piaţă acolo unde vor fi profiturile în viitor?
      Dezvăluind principii contraintuitive, care vă vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovaţiei, această carte de referinţă în literatura economică internaţională vă arată cum puteţi crea un motor de creştere disruptivă, menit să alimenteze perpetuu succesul oricărei companii.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.