Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Interfete mai inteligente

      Interfete mai inteligente

      Modalitati surprinzatoare de a influenta si perfectiona comportamentul din mediul online
      0.0 / 10 ( 0 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2016
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      288
      Translator:
      ISBN:
      9786067221992
      Dimensions: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      Un specialist de top în economia comportamentală dezvăluie instrumentele care ne vor ajuta să luăm decizii mai bune prin intermediul interfețelor.

      Persoanele care lucrează la birou își petrec cea mai mare parte a programului uitându-se fix la un monitor. Din păcate, puțini dintre noi suntem conștienți de elementele vizuale și de tiparele comportamentale care ne influențează gândirea atunci când ne folosim laptopurile, iPad-urile, telefoanele sau ceasurile inteligente. Volumul brut de informații și opțiuni disponibile online, combinat cu ușurința cu care apăsăm pe butoanele inscripționate cu mesajul „cumpără”, se transformă adesea în decizii regretabile, pe care le luăm prin intermediul unor ecrane.
      În cartea Interfețe mai inteligente, economistul comportamental Shlomo Benartzi dezvăluie un set de instrumente utile în epoca digitală.

      Știm că felul în care organizăm un bufet influențează deciziile pe care le iau oamenii. Ceea ce este mult mai puțin clar este modul în care mediile online ne influențează deciziile. În această carte utilă, Benartzi și Lehrer ne prezintă o perspectivă precisă asupra relației dintre ceea ce vedem pe ecran, ceea ce gândim și ceea ce alegem.
      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.