Lucrarea Marketingul afacerilor publice si private reconfirma preocuparile interdisciplinare, de inalt nivel academic si stiintific, ale autorilor - Adriana Grigorescu, Constantin A. Bob, Emilian M. Dobrescu, prin impletirea cu succes a abordarii afacerilor publice si private, a teoriei si practicii, a economicului si socialului, asamblate intr-un sistem integrat cu ajutorul marketingului.
Plecand de la premisa potrivit careia cunoasterea faciliteaza accesul la putere, informatia ofera libertatea, iar educatia fundamenteaza progresul in toate societatile, autorii ne ofera prin lucrarea de fata un instrument de cunoastere in epoca Knowledge Managementului la indemana managerilor publici sau din sectorul privat.
Marketingul afacerilor publice si private
Language:
Romana
Publishing Date:
2007
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
212
ISBN:
5948489100529
Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
Unavailable
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!