Cap. 1. Integrarea politicii de pret in cadrul procesului de planificare strategica a intreprinderii
Cap. 2. Analiza factorilor ce stau la baza fundamentarii politicii de pret pe piata bunurilor de consum
Cap. 3. Modul de perceptie a pretului in deciziile de marketing
Cap. 4. Orientari in determinarea nivelului pretului pe piata bunurilor de consum
Cap. 5. Tipologia strategiilor si tacticilor de pret pe piata bunurilor de consum
Descriere:
Lucrarea "Politici de pret" reprezinta un real sprijin pentru decidentii in domeniul pretului, data fiind complexitatea unor astfel de decizii, ele putand fi gestionate prin prisma mai multor functii al intreprinderii: financiar-contabila, comarcial sau de marketing. Acesta prezinta atat principiile, cat si aspectele concrete necesare fundamantarii si operationalizarii deciziilor de pret din perspective marketingului, aducand multe informatii in premiera pentru literature de specialitate din tara nostra.
Lucrarea de fata este, de asemenea, utila in pregatirea de marketing a studentilor si a cursantilor la programele de master, reprezentand un sprijin atat in sustinerea activitatilor didactice curente, cat si in realizarea lucrarilor de diploma sau disertatie.
Politici de pret
Categories:
Language:
Romana
Publishing Date:
2006
Publisher:
Cover Type:
Paperback
Page Count:
240
ISBN:
5948489100390
Dimensions: l: 17cm | H: 24cm
Unavailable
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!