Orice intreprindere, organism sau persoana care vrea sa prospere trebuie sa stie sa se puna in valoare, sa se faca acceptata, sa se impuna si chiar sa se apere. Accesul la mass-media ii este deci indispensabil, nu pentru a le controla, ci, mai degraba, pentru a se asigura ca opinia publica ii este favorabila. Intr-o organizatie, una dintre sarcinile relatiilor publice este de a afla ce gindeste publicul. Serviciul de relatii publice gestioneaza schimbarea, crizele, climatul de munca, imaginea publica sau reputatia. Relatiile publice insotesc organizatia in toate activitatile sale, si atunci cind lucrurile merg bine, dar si cind totul merge rau. Dar cine poate practica aceasta meserie complexa ce tine in egala masura de jurnalism, publicitate, propaganda sau lobby? Ce studii sau ce experienta ofera pregatirea pentru meseria de relationist? Care sint sarcinile unui relationist? Ce loc ocupa el in ierarhia organizatiei? „Profesia de relationist” raspunde tuturor acestor intrebari. Cartea prezinta modul in care relationistii utilizeaza cunoasterea exacta a strategiilor si tehnicilor, pentru a construi o imagine de cistigator a angajatorului lor.
Profesia de relationist
Categories:
Binding:
Paperback
Language:
Romana
Publishing Date:
2002
Publisher:
Page Count:
232
Collection:
Translator:
ISBN-10:
9736811425
Country of Origin:
Canada
Original Language:
Franceza
Original Title:
Le Metier de relationniste
Text Colour:
O culoare
Cover Colour:
Policromie
Edition:
I
ISBN:
9789736811425
Dimensions: l: 15cm | H: 21cm | 1.5cm | 200g
999
Next Day Delivery!
In stock
Today by bike delivery
Next Day Delivery!
Next Day Delivery!
Price applicable only to online purchases!
Free Gift Wrapping!
Free shipping over 150 RON
You can return it in 14 days
You got questions? Contact Us!