Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Nu aveți produse în coș.
      Comandă
      Intreaba-te de ce

      Intreaba-te de ce

      5.6 / 10( 10.0 voturi) Nota ta:
      Traducatori:
      Olimpia Nicolae
      Limba:
      Romana
      Data publicării:
      2012
      Editura:
      Tip copertă:
      Paperback
      Nr Pag:
      263
      ISBN:
      9789731621036
      Indisponibil
      33.72 3372
      Indisponibil
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 75 de lei.
      Poți returna acest produs în 15 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      O carte motivationala, cu exemple din business

      De ce unele companii sunt mult mai inovatoare sau mai profitabile si au o influenta mai mare decat altele? De ce au clienti si angajati mai loiali? De ce unele firme care au reusit sa aiba succes si-l pot mentine pe termen lung, iar altele nu?

      Studiind liderii care au cea mai mare influenta in domeniul in care isi desfasoara activitatea, Simon Sinek a descoperit ca fiecare dintre ei gandesc, actioneaza si se comporta exact in acelasi fel – total opus fata de ceilalti. Autorul ne propune conceptul denumit „Cercul de Aur“ si ne ofera cadrul pe baza caruia poate fi construita organizatia, care poate crea adevarate curente si care poate atrage adepti pe care sa ii inspire. Si totul incepe cu DE CE.

      Orice companie poate specifica CE anume face; unele pot detalia si CUM procedeaza, dar foarte putine pot explica DE CE. De ce exista compania pe piata? De ce face lucrurile pe care le face? De ce clientii cumpara produsele sau serviciile ei si nu apeleaza la altcineva? De ce unii oameni sunt loiali anumitor lideri si nu altora?

      Raspunsurile – la intrebarea DE CE functioneaza deopotriva in cazul companiilor mici sau mari, al organizatiilor non-profit sau al politicii. Cei care incep prin a se intreba DE CE nu recurg niciodata la manipulare, ci inspira. Iar oamenii ii urmeaza nu fiindca sunt obligati, ci fiindca asa isi doresc.

      Apeland la o multime de exemple reale, autorul ne explica de ce anume ai cu adevarat nevoie ca sa conduci si sa inspiri. Cartea de fata se adreseaza tuturor celor care vor sa ii inspire pe ceilalti sau care, dimpotriva, isi doresc sa gaseasca pe cineva care sa ii inspire.

      Media

      Fenomenul mondial lansat de Simon Sinek prin conceptul Cercul de Aur dezvoltat în cartea sa, bestseller, întreabă-te De Ce, l-a ajutat să ajungă unul din cei mai urmăriți autori de discursuri pe site-ul TED.com. Acest concept a pornit de la evidențierea modului în care unii din cei mai inspiraționali leaderi și companii din lume, cum sunt Apple sau Martin Luther King Jr. gândesc, acționează și comunică într-un mod similar. Contrar restului lumii.

      Autorul a reușit să documenteze acest succes înregistrat de leaderi sau companii prin modul în care comunică cu audienta, respectiv clienții. Mai exact prin comparații destul de sugestive ale campaniilor de comunicare de succes care au început prin a prezenta de ce fac ceea ce fac (vezi companii precum Apple sau South West Airlines). Pe cealaltă parte se găsesc persoane sau companii care au un mesaj standard, care de cele mai multe ori prezintă doar ceea ce fac, mesaj considerat neatractiv, sau cel puțin lipsit de inspirație.

      Această carte se concentrează pe evidențierea măsurilor de manipulare care sunt exercitate de către oameni și oferirea unui model bazat pe încredere care să-i ajute pe aceștia să influențeze și cel mai important, să inspire persoane zi de zi, astfel precum reușesc marii leaderi.

      Cartea a reușit să-mi capteze atenția încă de la început, regăsind idei (înainte de a începe o afacere întreabă-te "De ce fac eu ceea ce fac?") pe care orice antreprenor trebuie să le aibă in atenție înainte de a începe o afacere. "Cercul de Aur" nu este un concept complicat, ci unul logic și natural, pe care dacă reușești să îți bazezi misiunea, atunci persoana căreia i te adresezi cu siguranță va rezona și te va urma (atât timp cât împarte aceleași valori cu cele exprimate de tine). Astfel, prin acest concept ne este prezentată o abordare viabilă pentru oamenii care împărtășesc aceleași valori să se întâlnească, în detrimentul "manipulărilor tradiționale" care, în cele din urmă, conform lui Sinek "în mod logic vor duce către cădere și colaps".

      Marii leaderi la care autorul face referire - Martin L. King Jr., Gandhi, Steve Jobs, reprezintă modelul de leader inspirațional pentru aceia care doresc să adopte alternativa. în viziunea autorului, în mod general, leaderii nu sunt reprezentați numai de aceia care se află pe poziții de top sau middle management, un leader poate fi și angajatul care lucrează în linia de asamblare a unei fabrici, astfel "Leadership-ul este o alegere, nu este reprezentat de o poziție." (Simon Sinek).

      Este într-adevăr o carte inspirațională care te ajută să-ți deschizi simțul curiozității. "De ce am nevoie să mă întreb de ce?", a fost primul meu gând. Influența prin inspirație este o metodă rar exercitată de oameni, iar acest lucru este ceea ce diferențiază leaderii de conducători, companii care influențează stiluri de viață de companii care sunt influențate în majoritate de stilul de viață al clientului.

      Această carte o recomand celor care doresc să înceapă o afacere, celor care au deja o afacere și vor să o relanseze, oamenilor care vor să inspire prin încredere și nu prin manipulare, celor care vor să găsească persoane asemănătoare lor, asemănătoare cu De Ce-ul lor. Este o carte pe care o poți utiliza drept ghid în ceea ce faci cu scopul de a-ti îmbunătății deciziile, activitățile și comunicarea ta în relație cu cei pe care dorești să-i inspiri.

      Recenzie de:

      Tudor Cipăianu

      Consultant, Ensight Management Consulting

      A worldwide phenomenon and innovative concept named the Golden Circle, coined by Simon Sinek in his bestseller book, Start With Why, made the author one of the most viewed talk authors on TED.com. This fresh concept began with highlighting the similar way in which many of the most inspirational world wide leaders and companies, (e.g. Martin L. King Jr., Apple), think (make decisions), act and communicate. Where as the rest of the world does the opposite.

      The author managed to document the success of leaders or companies through how they communicate with the audience and/or clients. Specifically by comparing expressive communication campaigns that registered success. The starting point was simply asking companies like Apple or South West Airlines why are they doing what are they doing? On the other hand we have people or companies that disseminate a standard message, which most of the time answers to the question what are they doing? Message that could be considered unattractive, or lacks inspiration.

      The main topic of the book is to highlight the manipulation measures which are applied by ordinary people and to offer a model based on trust which will help them influence and most importantly to inspire people on a daily basis, as the likes of other great leaders.

      The book succeeded to capture my attention from the very beginning, as I discovered ideas that every entrepreneur should have when starting or considering to start a business. The Golden Circle concept is not hard to understand, as it comes logical and natural. If you find the determination to apply it to your mission, the person you are addressing to, as long as he shares the same creed you are expressing, will resonate and will for sure follow. As presented in the book, it is an alternative to the "traditional inspiring through manipulation", which according to Sinek "will logically lead to decay and collapse".

      Great leaders, as they are displayed in the book, Martin L. King Jr., Gandhi, Steve Jobs, represent the ideal model for an inspirational leader for those who wish to adopt the alternative. In the authors view, generally speaking, leaders are not represented only by those who have top or middle management positions, but also by the lowest level employee from the shop floor, thus "Leadership is a choice, not a rank" (Simon Sinek).

      It is indeed an inspirational book which can help you open your feeling for curiosity, "Why do I need to start with why?" was my conscious question. Influence through inspiration it's a uncommon used leadership tool by people and this is one of the main differentiator between leaders and rulers, companies that influence lifestyles and companies that are influenced in majority by client's lifestyle.

      I recommend this book to those who wish to begin a business, entrepreneurs who already have a business, but wish to revamp it, people who wish to inspire through trust and not through manipulation, those who wish to find similar people, similar to their why's. It is a book which you ca use as a guide to improve your decisions, activities and your communication in your relation with people you wish to inspire.

      Book review by:

      Tudor Cipaianu

      Consultant, Ensight Management Consulting

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.
      Ajutor
      Acest site folosește cookie-uri. Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Aflați mai multe.