Products
Products
    • Total RON Comandă
      x
      Your cart is empty.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Intreaba-te de ce

      Intreaba-te de ce

      6.8 / 10 ( 21 votes)
      Language:
      Romana
      Publishing Date:
      2012
      Publisher:
      Cover Type:
      Paperback
      Page Count:
      263
      Translator:
      ISBN:
      9789731621036
      Unavailable
      Unavailable
      Price applicable only to online purchases!
      Free Gift Wrapping!
      Free shipping over 150 RON
      You can return it in 14 days
      You got questions? Contact Us!
      Publisher's Synopsis

      O carte motivationala, cu exemple din business

      De ce unele companii sunt mult mai inovatoare sau mai profitabile si au o influenta mai mare decat altele? De ce au clienti si angajati mai loiali? De ce unele firme care au reusit sa aiba succes si-l pot mentine pe termen lung, iar altele nu?

      Studiind liderii care au cea mai mare influenta in domeniul in care isi desfasoara activitatea, Simon Sinek a descoperit ca fiecare dintre ei gandesc, actioneaza si se comporta exact in acelasi fel – total opus fata de ceilalti. Autorul ne propune conceptul denumit „Cercul de Aur“ si ne ofera cadrul pe baza caruia poate fi construita organizatia, care poate crea adevarate curente si care poate atrage adepti pe care sa ii inspire. Si totul incepe cu DE CE.

      Orice companie poate specifica CE anume face; unele pot detalia si CUM procedeaza, dar foarte putine pot explica DE CE. De ce exista compania pe piata? De ce face lucrurile pe care le face? De ce clientii cumpara produsele sau serviciile ei si nu apeleaza la altcineva? De ce unii oameni sunt loiali anumitor lideri si nu altora?

      Raspunsurile – la intrebarea DE CE functioneaza deopotriva in cazul companiilor mici sau mari, al organizatiilor non-profit sau al politicii. Cei care incep prin a se intreba DE CE nu recurg niciodata la manipulare, ci inspira. Iar oamenii ii urmeaza nu fiindca sunt obligati, ci fiindca asa isi doresc.

      Apeland la o multime de exemple reale, autorul ne explica de ce anume ai cu adevarat nevoie ca sa conduci si sa inspiri. Cartea de fata se adreseaza tuturor celor care vor sa ii inspire pe ceilalti sau care, dimpotriva, isi doresc sa gaseasca pe cineva care sa ii inspire.

      Reviews and comments

      Nota

      de |

      There are no reviews yet for this product.
      Add a review
      You need to authenticate in order to add a review.