Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Am hipoacuzie, dar nu este un obstacol
      Am hipoacuzie, dar nu este un obstacol

      Am hipoacuzie, dar nu este un obstacol

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Varsta recomandata:
      4-6 ani, 6-8 ani
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2021
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      36
      Ilustratori:
      ISBN:
      5948495004866
      Dimensiuni: l: 19cm | H: 24cm
      Adaugă în coș
      2800
      20% cod:CARTU24i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      O mai bună înțelegere a unei astfel de probleme te va ajuta să elimini orice discriminare.

      Cartea Am hipoacuzie, dar nu este un obstacol face parte din seria „Vreau să înțeleg” și vă prezintă povestea unei fetițe care are deficiență de auz.

      Această carte se adresează copiilor cu vârsta peste 4 ani, iar scopul ei este acela de a recunoaşte existenţa hipoacuziei şi a deficienţei de auz în rândul copiilor, în timp ce explorează câteva adevăruri, precum şi resurse disponibile pentru persoanele cu deficienţă de auz. Promovează înţelegerea şi acceptarea copiilor care au diverse probleme de auz, prin eliminarea oricărei discriminări.

      Lia are 10 ani şi este hipoacuzică. În această carte, Lia povestește despre cum este să fii hipoacuzică şi despre lucrurile care o ajută să înveţe la şcoală şi să comunice cu alţii.

      Într-o zi, la şcoală, în timp ce Lia a folosit limbajul semnelor pentru a comunica cu prietenii cu aceeaşi deficienţă, a observat că mulţi copii care auzeau s-au strâns în jurul lor şi îi priveau. Atunci Liei i-a venit o idee formidabilă! Poate ideea Liei să facă o conexiune între lumea care aude şi lumea care nu aude?

      Deschiderea şi sensibilitatea Liei nu numai că te vor învăţa despre lumea ei liniştită, ci te vei molipsi de entuziasmul şi dorinţa ei de a fi împreună cu ceilalţi!

      Textul este simplu, iar ilustrațiile de pe fiecare pagină sunt atrăgătoare. Două pagini care prezintă activități pentru copii apar la finalul cărții, urmate de o secțiune de două pagini pentru părinți, cu sfaturi despre explicarea subiectului mai detaliat.

      „Vreau să înțeleg” este o serie de cărți cu povești cu imagini, scrise sensibil, care au în centru punctul de vedere al unui copil – în special punctul de vedere al acelor copii care au nevoie de încurajare în fața unor dificultăți emoționale sau fizice.

      DESPRE AUTOR:

      Jennifer Moore-Mallinos s-a născut și a crescut în Toronto, Canada, a trăit în Chicago și locuiește în prezent în zona Cleveland, împreună cu soțul și cei trei copii. Jennifer a absolvit Universitatea Ryerson, obținând diploma în asistență socială.

      Experiența profesională a lui Jennifer include să fie asistent social în domeniul asistenței copilului, consultant și antrenor în sănătate mentală în copilăria timpurie. Jennifer și-a început cariera de scriitor în 2001. Scrie cărți pentru copii non-ficțiune care se concentrează pe situații familiale, abilități de viață, tulburări de dezvoltare și situații de zi cu zi. Activând ca asistentă socială, Jennifer a reușit să lucreze cu mulți copii și familii și, prin urmare, a văzut nevoia ca literatura să fie pusă la dispoziția familiilor pe teme care le interesează cel mai mult. Cărțile lui Jennifer sunt publicate în mai multe țări și limbi și sunt disponibile în întreaga lume!

      Jennifer se bucură de sport, citește și petrece timp cu familia.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.