Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Asistenta


      Impachetare gratuita

      Împachetare gratuită

      Fie că sunt așteptate sau, dimpotrivă, sunt oferite ca surpriză, cadourile aduc cele mai frumoase bucurii. Ajunse în mâinile destinatarului, ele sunt cântărite cu anticipație, supuse privirilor curioase și, odată desfăcute devin generatoare de zâmbete.

      Cu toate aceste gânduri în minte, oferim serviciul de împachetare de cadou în mod gratuit. La Cărturești te ajutăm să surprinzi plăcut persoanele dragi.

      Modelele de hârtie cadou sunt disponibile în număr limitat, în depozitul nostru. În cazul în care dorești un model anume, te rugăm să ne transmiți pe e-mail la ecomenzi@cărturești.info


      Transport cu bicicleta

      Transport cu bicicleta

      Livrăm cu bicicleta în aceeași zi în Bucureşti! Pentru că ne place ideea unui București mai vesel, mai aerisit, mai puțin poluat. Mai verde de prospețime, mai roșu de bucurie, mai albastru de visare. Totul, în condiții prietenoase cu mediul din București, cu cel din Cărturești și cu spatele curierilor de la Sinapseria*:

      • Same day delivery pentru toate comenzile online plasate pe carturesti.ro până la ora 13:30, care conțin produse marcate cu eticheta "24h".
      • Coletul livrat cu bicicleta nu va depăși greutatea de 2 kg.
      • Prețul livrării cu bicicleta: 19.90 lei.
      • Interval de livrare: de luni până vineri, până la ora 19.00.
      • Next day delivery pentru toate comenzile online plasate de la ora 16 până la miezul nopții, de luni până joi și care conțin produse cu eticheta 24h.
      • Coletul livrat cu bicicleta nu va depăși greutatea de 2 kg.
      • Prețul livrării cu bicicleta: 11.90 lei.
      • Interval de livrare: de luni până vineri, până la ora 19.00.

      *Sinapseria este un serviciu de curierat rapid pe bicicletă. Prin fiecare livrare pe care o fac, oamenii de pe bicicletele lor de zburat reduc nivelul de dioxid de carbon pe care mașinile îl ridică în trafic. Iar nouă ne place foarte mult ce fac pentru că nimic nu este prea mult pentru a trăi într-un oraș mai curat.

      Mulțumim că ai ales această metodă de livrare!


      Ridicare produse din librărie

      Ridicare produse direct din librărie

      De acum înainte poți opta pentru ridicarea coletului din oricare dintre librăriile noastre.

      Pentru a beneficia de acest serviciu este de ajuns să te autentifici în contul creat pe site și să plasezi o comandă care să conțină numai produse cu eticheta de livrare în 24H. Opțiunea de ridicare din librărie nu va fi afișată dacă unul dintre articole nu se încadrează în termenii menționați mai sus. De asemenea, comanda trebuie sa aiba valoarea minima de 10 lei.

      Plata produselor se poate face prin doua metode:
      - card online: imediat dupa finalizarea comenzii, se va face redirecționarea către site-ul celor de la PayU
      - direct în librărie, la ridicarea produselor.

      Pentru selectarea acestei metode,  în checkout, se va alege opțiunea "Plata în librărie". Acest lucru nu condiționeaza achitarea cash, având posibilitatea de a achita prin toate metodele disponibile în librariile noastre: voucher, card bancar sau card cultural/ cadou.

      Menționam ca aceste colete sunt procesate de către depozitul central. Astfel, va fi necesar ca pachetul să se expedieze și să fie recepționat în libraria selectată. In momentul în care coletul va fi disponibil pentru ridicare, vei fi anunțat pe e-mail și vei primi un cod unic format din 8 caractere-> codul de securitate în baza căruia vei putea ridica pachetul.

      Coletele vor fi păstrate in librărie timp de 5 zile.  După acest interval, comenzile preplătite vor fi returnate la depozitul central și vei fi contactat pentru detalii ulterioare.  Comenzile neachitate vor fi considerate anulate, iar produsele aferente se vor lista in oferta librăriei.

      Retur și schimb produse: Poți efectua returul fie online, prin firma de curierat, fie direct în librărie, în baza facturii fiscale sau a bonului fiscal.
      Pentru retur online, te rugam să înregistrezi cererea la departamentul Relații Clienți. Politica noastră privind returul produselor rămâne neschimbată și o poți citi aici.

      Pentru situațiile în care vrei să schimbi un produs există soluții, pe care le vei afla atunci când vei contacta același departament Relații Clienți.


      Ridicarea coletului din easybox

      Ridicare personală din easybox sau locker Fan Courier

      Când ajungi la coșul de cumpărături, poți opta și pentru ridicarea personală, din easybox/ locker. Vei putea alege fie plata prin card online, la plasarea comenzii, fie plata card, direct la locker, la ridicarea coletului. Mentionam ca exista posibilitatea ca anumite lockere sa nu aiba activ POS. In acest caz, in momentul plasarii comenzii, vei avea activa doar plata in avans, prin card online.
      Livrarea la easybox se va efectua prin firma de curierat Sameday, iar la lockere prin Fan Courier. Urmezi pașii necesari, iar curierii te vor contacta dacă dimensiunea finală a coletului tău nu va corespunde celor disponibile la punctul de ridicare selectat de tine. În acest caz, metoda de livrare va fi actualizată și vei primi notificare prin sms din partea firmei de curierat pentru stabilirea detaliilor necesare.

      Costuri de transport

      Costuri de transport

      Acestea vor fi calculate, separat, în coş, în funcţie de destinaţie (în Bucureşti, ţară sau străinătate) şi greutatea aproximativă a coletului tău.

      În cazul în care optezi pentru ridicarea produselor dintr-o librărie Carturesti aleasă de tine, poti face asta gratuit. Mentionam ca valoarea minima a comenzii este de 10 lei.

      În cazul în care plasezi o comandă cu livrarea în România, prin curier rapid, cu valoare mai mare de 150 de lei, livrarea este gratuită.

      Dacă nu, avem următoarele tarife de livrare pentru România:

      • în Bucureşti și Județul Ilfov - 9.5 lei pentru comenzi în valoare de până la 99.99 lei, 7.5 lei pentru comenzi cu valoarea cuprinsă între 100 lei și 149.99 lei, prin curier rapid;
      • în ţară - 15 lei pentru comenzi în valoare de până la 99.99 lei, 7.5 lei pentru comenzi cu valoarea cuprinsă între 100 lei și 149.99 lei, prin curier rapid.

      Menționăm că livrăm prin 4 firme de curierat: Cargus, Sameday, Fan Courier și Bookurier. Alocarea se face automat, în funcție de încărcarea pe fiecare zona. În cazul în care dorești livrarea printr-o anumită companie, te rugăm să specifici în câmpul de observații aferent comenzii.

      Dacă ai nevoie de livrare în aceeași zi, în București, poți opta pentru serviciile noastre care au următoarele tarife:

    • 19.90 lei, Sinapseria - livrare cu bicicleta - numai pentru produsele cu etichetă 24h și pentru comenzile plasate până în ora 13:30.
    • Selectând opţiunea Ambalaj returnabil, eşti de acord să adaugi 1,9 lei la costul normal de transport. Vezi aici mai multe detalii despre ambalajul returnabil

      Pentru livrările în afara ţării, costurile de transport se calculează automat în coșul de cumpărături, în funcție de țara destinatară, de greutate și categoria produselor. În acest caz, plata este posibilă doar online, cu cardul.


      Ambalaj returnabil

      Ambalaj returnabil

      Atunci când ai în coșul de cumpărături cărți, agende sau carnete, bifează opțiunea Ambalaj returnabil. În felul acesta, alegi o variantă de ambalaj mai prietenoasă cu mediul, din polipropilenă reciclabilă, pe care curierul o recuperează de la tine și ne-o aduce înapoi spre a fi refolosită. Costul este de 1,9 lei oriunde în țară, independent de celelalte costuri de transport.

      Pentru mai multe detalii, te invităm în pagina R-Create.

      Comenzile cu ambalaj returnabil vor fi livrate exclusiv prin DPD sau Sinapseria.


      Modalități de plată

      Modalități de plată


      Plata online cu cardul

      După finalizarea cumpărăturilor, alegi plata online cu cardul, introduci datele cardului și vei fi redirecționat pe pagina/platforma procesatorului de plăți cu care colaborăm.
      In cazul in care plata nu va fi confirmata, vei primi un nou link pentru achitare, automat. Daca plata ramane neconfirmata in termen de 12 ore, comanda va fi marcata ca anulata.


      Plata ramburs

      Dacă alegi să plătești ramburs, vei preda curierului care îți livrează coletul suma datorată, în numerar. Îți reamintim că suma de plată este menţionată în factura primită pe adresa de mail înregistrată.


      Plata prin OP

      Poți alege să faci plata prin transfer bancar, pe baza e-mailului de confirmare a comenzii.
      ATENŢIE! Pentru ca noi să putem procesa și livra comanda pe care ai făcut-o pe carturesti.ro, este necesar ca tu să ne trimiți dovada transferului bancar prin e-mail, pe adresa ecomenzi@carturesti.info, și, de asemenea, trebuie ca suma să fie vizibilă în contul nostru. Coletul va fi expediat doar după îndeplinirea celor două condiții..


      Plata cu cardul cultural sau cardul cadou

      Poți alege plata cu cardurile cultural sau cadou Pluxee (Sodexo), UP și Edenred atunci când comanzi de pe carturesti.ro. Tot ce trebuie să faci e să-ți alegi produsele preferate, le adaugi în coș, iar când finalizezi comanda, alegi plata online cu cardul (cultural sau cadou) și introduci datele cardului tău cultural.


      Plata cu cardul de cadru didactic

      Poți opta, de asemenea, și pentru plata cu cardul de cadru didactic. El se folosește la fel ca orice alt card bancar sau de tichete: adaugi produsele în coș, iar la finalizarea comenzii, selectezi plata online cu cardul didactic și plătești în siguranță.


      Utilizarea voucherelor

      Utilizarea voucherelor pe Cărturesti.ro

      1. Accesează produsele dorite.
      2. Pentru achiziţionarea produselor, apasă butonul "Adaugă în coș"
      3. Accesează coşul de cumpărături prin intermediul butonului din dreapta sus a site-ului, folosind butonul "Finalizare comandă".
      4. În meniul "Finalizare comandă", introdu codul în câmpul "Cod voucher" și apasă butonul "Trimite".
      5. Se pot folosi mai multe vouchere cu valoare fixă într-o singură comandă, repetând instrucțiunile de la punctul precendent pentru fiecare.
      6. După introducerea voucherelor, continuă completarea formularului cu datele necesare și apoi apasă butonul "Finalizare comandă".

      Pentru informații suplimentare și asistență, ne poți contacta la telefon (0376 448 000) sau la adresa de e-mail ecomenzi@carturesti.info


      Plata cu cardul cultural sau cardul cadou

      Plata cu cardul cultural sau cardul cadou

      Poți alege plata cu cardul cultural sau cardul cadou Pluxee (Sodexo), UP și Edenred atunci când comanzi de pe carturesti.ro. Tot ce trebuie să faci e să îți alegi produsele preferate, le adaugi în coș, iar atunci când finalizezi comanda alegi plata online cu cardul și introduci datele cardului tău cultural.


      Plata cu cardul de cadru didactic

      Plata cu cardul de cadru didactic

      Poți opta, de asemenea, și pentru plata cu cardul de cadru didactic. El se folosește la fel ca orice alt card bancar sau de tichete: adaugi produsele în coș, iar la finalizarea comenzii, selectezi plata online cu cardul didactic și plătești în siguranță.


      Detalii factură

      Detalii factură

      Pentru a contribui la protejarea mediului, factura fiscală o veți primi doar electronic, pe mail, odată cu notificarea de expediere colet.

      În cazul în care deții un cont pe carturesti.ro, poți descarca factura fiscală din istoric comenzi.


      Simboluri de stoc

      Simboluri de stoc

      Ai putea să te întrebi ce înseamnă unele lucruri de pe site. Bunăoară sunt aceste semne în dreptul produselor:


      284589-8.jpeg

      Livrare a doua zi pentru comenzile efectuate de luni pana joi, intre 9.00-16.00


      284589-12.jpeg

      Acest tag apare când mai avem doar câteva exemplare din acest produs.


      284589-10.jpeg

      Acest tag apare când produsul este epuizat momentan în oferta noastră.


      284589-7.jpeg

      Aceste produse pot fi precomandate si vor fi livrate imediat ce intra in stocul nostru.



      indisponibil-online.jpg

      Aceste produse sunt disponibile doar în unele librării și nu pot fi comandate online.


      /stoc-furnizor.jpg

      Acest tag apare cand produsul nu este în stoc dar poate fi adus din stocul furnizorului.


      Coșul nostru de cumpărături nu permite înregistrarea unei cantități mai mari decât stocul scriptic. De asemenea, numărul maxim de exemplare nu poate fi mai mare de 5 bucăti per produs. În cazul in care doresti să achiziționezi o cantitate mai mare, te rugam sa ne transmiți solicitarea pe email, la ecomenzi@carturesti.info


      Întrebari frecvente

      Întrebari frecvente

      1. Am văzut că pot comanda un voucher Cărturești. Îmi poți spune ce este?

      Voucherul Cărturești este un cadou valoric pe care îl poți folosi ca instrument de plată. E o metodă simplă de a răspunde la întrebarea „ce cadou să mai cumpăr, oare?” – una pe care știm că ți-ai adresat-o de multe ori.

      Poți încărca voucherele cu orice sumă, atâta timp cât aceasta este multiplu de 10. Suma poate fi utilizată atât pe site, cât și în librăriile fizice, în maxim 3 achizitii. Valabilitatea voucherelor este de 6 luni de zile.

      2. Aș vrea să comand un voucher Cărturești, cum pot să fac?

      Voucherele pot fi achizitionate prin doua metode:

      - direct din librarie, sub forma unui tichet. Valoarea acestuia este de minim 50 lei sau multiplu de 50 de lei.

      - online, prin accesarea acestui link. Acesta va fi livrat pe e-mail, sub format pdf și poate avea ce valoare îți dorești.

      Pentru mai multe informații, ne poți contacta la telefon (0376 448 000) sau la adresa de e-mail ecomenzi@carturesti.info

      3. Sunt din afara țării și aș vrea să comand ceva. Cum procedez? Cum livrați?

      Produsele noastre pot să fie comandate și din străinătate, ele urmând a fi livrate prin intermediul firmei de curierat DHL. Singura restricție este legată de plată – vei putea plăti numai online, cu cardul.

      Durează aproximativ 3-5 zile lucratoare să ajungă pachetul din momentul în care coletul este preluat de firma de curierat. Bineînțeles, noi te vom informa pe e-mail când se întâmplă asta, ca tu să poți aștepta produsele.

      În ce privește taxa de transport, ea diferă în funcție de greutatea coletului tău. Se va calcula automat în platformă atunci când comanda este plasată online.

      4. Am vrut să comand un produs etichetat ca „Indisponibil”, dar nu am putut. De ce?

      Dacă un produs este etichetat ca indisponibil, acest lucru înseamnă că nu mai este momentan pe stoc, în oferta noastră. Putem interoga disponibilitatea la furnizori, dar, din păcate, nu putem garanta că putem reveni cu un răspuns pozitiv. Depindem extrem de mult de răspunsul furnizorilor noștri.

      5. Am plasat o comandă, dar aș vrea să modific ceva. Cum procedez?

      Dacă vrei să aduci modificări unei comenzi plasate pe site-ul nostru, te rugăm să ne contactezi pe e-mail (ecomenzi@carturesti.info) sau la telefon (0376 448 000). Unul dintre colegi te va ajuta cu siguranță.

      6. Îmi poți spune când se va reedita un produs?

      Din păcate, pentru că lucrăm cu mulți furnizori ne este greu să știm o dată exactă a reeditării unui produs. Dar îndată ce va deveni din nou disponibil, el va fi listat și la noi pe site.

      7. Am apucat deja să plătesc cu cardul un produs care între timp a devenit indisponibil. Cum fac pentru a-mi recupera banii?

      Sunt două posibilități: fie primești întreaga sumă înapoi, fie o poți folosi ca plată pentru alt produs, la schimb. Întâi sună-ne (0376 448 000) sau scrie-ne (ecomenzi@carturesti.info) pentru a ne spune ce variantă este preferată de tine, iar apoi vom continua cu procedurile pentru ambele situații.

      8. Se pot modifica comenzile după ce au fost înregistrate?

      Comenzile înregistrate intră în procesare foarte repede, pentru a ne asigura că ajung la tine în cel mai scurt timp. Din acest motiv, modificarea ulterioară a conținutului sau datelor de livrare sunt, de cele mai multe ori, imposibile.


      Contact info


      Ne poți contacta:
      comenzi online:
      ecomenzi@carturesti.info
      tel.: 0376 448 000
      program relații cu clienții:
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00
      Sâmbătă - Duminică: 10:00 - 18:00

      Strada Apusului nr. 1B, Judetul Ilfov, Comuna Glina, Sat Catelu, Cod Postal 077105, departamentul "Comenzi Web"

      Contact info


      Probleme? Ne poți contacta:
      comenzi online:
      ecomenzi@carturesti.info
      tel.: 0376 448 000
      program relații cu clienții:
      Luni - Vineri: 9:00 - 20:00
      Sâmbătă - Duminică: 10:00 - 18:00

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere



      Splaiul Independenței 319A, pavilion OB15A, departamentul "Comenzi Web"