"Sclipitoarea si inovatoarea abordare pe care ne-o propune originalul maestru al brandingului, Wally Olins, demonstraeaza ca in timp ce brandurile bune reusesc doar sa se mentina pe piata, brandurile mari asculta, evolueaza si se fac remarcate." - Damien Whitmore, director pentru Afaceri Publice si Programe, Victoria and Albert Museum.
"Wally Olins pune intotdeauna cele mai pertinente intrebari si, adeseori, da cele mai bune si inteligente raspunsuri. Scriitura sa are un stil subtil si spriritual, ceea ce face din parcurgerea cartii o calatorie cu adevarat placuta... o lectura necesara pentru aceia dintre noi care doresc sa stie incotro de indreptam." - John Diefenbach, presedinte al MBLM si fost director executiv al Landor Associates
Brand New - Viitorul chip al brandurilor
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2015
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
208
ISBN:
9789737115249
Dimensiuni: l: 18.5cm | H: 23cm
3757
Livrare în 24h! (a doua zi)
În stoc
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!