ARGUMENT // Despre Şolomonanţă „...așa cum o fost.”, Monica Onojescu
ANCHETA // Răspunsuri în oglindă. Mai pot fi motivaţi tinerii să citească? Cum? III, Monica Onojescu
LECTURI ÎN OGLINDĂ // Lectura textului/Lectura spectacolului, Miruna Runcan
LECTURI ÎN CLASĂ // Un posibil model de lectură pentru elevii cu dificultăți de literație, Georgeta Stanciu; Şase plimbări pe marginea lacului narativ, Emilia Borza
LECTURI ÎN CERCURI // Așteptăm Lecturiada 2017?!, Loredana Carcea
IDEI // DA-FO-PO-GRAFIE, Andreea Târziu Gal; Povestiri fantastice din Bucovina, Cristina Anfimov
BUN DE LECTURĂ // Un atelier de recenzii, Adina Popescu, O istorie secretă a Ţării Vampirilor, Cărţi bune de citit în cercuri; Istoria secretă a unei țări aproape cunoscute, Cristina Chiprian; Pricolici în Țara Vampirilor, Mihaela Nicolae; „Ei sug sângele poporului...”, Laura Dănăilă; O carte care se citește la toate vârstele, Georgeta Grivei; Cufărul ferecat aducător de veşti sau cum poţi salva realmente poveştile, Alina Petri; Elevii recomandăCartea Pricoliciului
9+ 90+... // Lucia Wald, „Anul acesta mi a apărut la Humanitas traducerea din Despre minciună de Sf. Augustin...”
ARE CUVÂNTUL // Editura Herg Benett
INTERVIU // cu Adrian Barbu, profesor de franceză,ilustrator şi autor de benzi desenate
SEMNALE // „Seratele Inter Artes”. La încheierea proiectului, Corina Dindelegan; Alina Pamfil, Didactica literaturii. Reorientări, Editura Art, 2016, Ioana Tămăian; Lecturiada 2016. Sau cum să devii vrăjitor, Camelia Circa Chirilă
CONSILIERI AI LECTURII // Despre puterea cuvintelor, Mihaela Melinte; Confesiunile unui profesor de lectură, Ștefania Lidia Danci
EXTRASE // O scrisoare de la Școala de Zâne, Adina Popescu
FILE DECUPATE // Traseu turistic în loc de test de lectură, Corina Dindelegan