Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      De la joc la invatare

      De la joc la invatare

      Cum folosim jocul didactic in educatia timpurie
      7.0 / 10 ( 2 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2016
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      248
      Traducatori:
      ISBN:
      9786067198263
      Dimensiuni: l: 14.5cm | H: 20.5cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Cum pot fi mai bine înțelese finalitățile pedagogice ale jocului? Și cum pot educatorii să-și dezvolte aptitudinile necesare pentru a utiliza jocul în moduri cât mai eficiente în procesul de instruire? Cartea de față demonstrează în ce fel angrenarea educatorilor (dar și a părinților) în experiențe ludice creative și nedirijate conduce la o reevaluare a semnificației jocului pentru educația timpurie. Prin descrierea unor experiențe de formare didactică în jocul "autoactiv", dar și prin stabilirea câtorva principii pedagogice specifice, autorii americani demonstrează că jocul practic și nestructurat, bazat adesea pe materiale reciclate, reprezintă nu doar un prilej de recreere, ci mai ales o ocazie de dezvoltare psiho-educațională, de autocunoaștere și de sporire a încrederii în sine a copiilor din grădinițe și școli primare.


      Marcia L. Nell este conferențiar la Universitatea Millersville din Pennsylvania,
      Walter F. Drews este cofondator al Institutului pentru Educație Autoactivă (ISAE) din Melbourne, Florida, iar Deborah E. Bush este scriitoare profesionistă.


      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.