Studiul reprezintă o contribuţie semnificativă în înţelegerea transformărilor din cultura contemporană și din social media din România, oferind o sinteză a dezbaterilor teoretice asupra transformării prin social media a vieții comunităților (cu aplicație pe fenomenele re-inventării tradițiilor), a mecanismelor prin care sunt create comunități de practici și sunt acceptați și susținuți așa-numiții influencers, precum şi perspective intepretative asupra proceselor prin care o comunitate online se re-inventează ca o comunitate off-line.
De la sezatoare la comunitate online
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2022
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
150
ISBN:
9786060670308
Dimensiuni: l: 16cm | H: 24cm
4830
20% cod:CARTU24i
Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
Livrare în 24h! (a doua zi)
În stoc
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!