Un text clasic despre inovare.
O carte de căpătâi pentru cei mai inovatori lideri și cele mai inventive organizații ale zilelor noastre, una dintre cele mai influente cărți de leadership din toate timpurile.
În această carte inovatoare, Clayton M. Christensen ne arată cum se poate ca firmele cu adevărat remarcabile să facă totul ca la carte și totuși să-și piardă poziția de lider de pe piață.
Autorul ne explică motivele pentru care majoritatea companiilor ratează o poziție conducătoare în noile valuri ale inovației. Indiferent de sectorul de activitate, spune el, o companie de succes cu produse consacrate se va vedea împinsă la o parte dacă managerii ei nu știu cum și când să-și abandoneze practicile de business tradiționale.
Oferind drept ghid atât exemple de reușită, cât și exemple de eșecuri ale unor companii de frunte, Dilema inovatorului ne pune la dispoziție un set de reguli pentru valorificarea fenomenului inovării disruptive.
Clară, convingătoare și provocatoare – și numită constant una dintre cele mai valoroase idei de business din toate timpurile –, Dilema inovatorului este cartea care nu trebuie să-i lipsească niciunui manager, lider sau întreprinzător.