Cum îşi petrec copiii timpul, după şcoală? Până nu demult, se jucau afară cu prietenii lor; astăzi, de cele mai multe ori stau nemişcaţi în faţa televizorului uitându-se la orice le arată micul ecran.
În volumul de faţă, autarea îşi propune să arate că oferind copilului posibilitatea de a alege un curs de muzică, limbi străine, pictură, patinaj artistic sau de a se înscrie la un club sportiv părinţii nu-i dau doar o alternativă pentru petrecerea timpului liber, ci îl ajută să obţină abilităţi şi calităţi care-i vor rămâne pentru tot restul vieţii, ca o moştenire preţioasă.
Această carte se doreşte a fi un ghid informat şi imparţial care descrie avantajele şi limitele diferitelor activităţi: cum să alegi (şi când să propui) sportul, muzica, limbile străine şi chiar animalele de companie cele mai potrivite pentru a dezvolta potenţialul fiecărui copil după înclinaţiile sale.