Cartea porneste de Ia studii si cercetari recente privind reputatia pe care cautam sa le explicam si sa le oferim o interpretare practica si pragmatica din perspectiva practicianului si expertului in gestiunea imaginii publice. Un scop mentinut inca din prima editie a lucrarii este acela de a permite celor care tind catre o astfel de cariera sa isi gaseasca aici resursele pentru a persista in aceasta directie. [...] Toata lumea, persoane sau organizatii, cauta astazi sa aiba o reputatie pozitiva. Efectele unei astfel de imagini sunt multiple: de la atragerea de noi clienti/simpatizanti pana la obtinerea de profituri/voturi/vanzari superioare. De cealalta parte, o imagine negativa poate conduce orice individ sau companie la esec. [...] Cartea cauta sa livreze primele raspunsuri la aceste dileme cautand raspunsuri in cele mai recente cercetari in domeniu, introducand si prezentand concepte si mecanisme folosibile de orice practician de relatii publice. Pornind de la prezentarea istoricului si a principalelor concepte teoretice despre cunoasterea si intelegerea fenomenului imaginii si reputatiei, continuam prin a expune intr-un nou capitol modalitati de analiza a imaginii. Ulterior pentru o mai buna intelegere a fenomenelor discutam punctual despre aplicarea reputatiei la companii, tari, administratii locale si organizatii internationale. In final, cautam sa intelegem mai bine aplicabilitatea reputatiei prin analiza schimbarii sale, studiul relatiei dintre reputatie si fenomene sociale precum criza economica, performanta sociala, Internetul sau drepturile omului.
Managementul reputatiei si gestiunea imaginii publice
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2013
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
110
Editia:
a II-a
ISBN:
9786066477253
Dimensiuni: l: 14cm | H: 20cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!