Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      Marketingul afacerilor publice si private

      Marketingul afacerilor publice si private

      4.7 / 10 ( 3 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2007
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      212
      ISBN:
      5948489100529
      Dimensiuni: l: 17cm | H: 24cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Lucrarea Marketingul afacerilor publice si private reconfirma preocuparile interdisciplinare, de inalt nivel academic si stiintific, ale autorilor - Adriana Grigorescu, Constantin A. Bob, Emilian M. Dobrescu, prin impletirea cu succes a abordarii afacerilor publice si private, a teoriei si practicii, a economicului si socialului, asamblate intr-un sistem integrat cu ajutorul marketingului.
      Plecand de la premisa potrivit careia cunoasterea faciliteaza accesul la putere, informatia ofera libertatea, iar educatia fundamenteaza progresul in toate societatile, autorii ne ofera prin lucrarea de fata un instrument de cunoastere in epoca Knowledge Managementului la indemana managerilor publici sau din sectorul privat.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.