Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Media si Inteligenta Artificiala

      Media si Inteligenta Artificiala

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2024
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      346
      ISBN:
      9786067497670
      Dimensiuni: l: 13cm | H: 20cm | 2.1cm
      Adaugă în coș
      5900
      20% cod:CARTU24i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Recent au devenit celebri anumiti asistenti personali digitali care raspund la comenzi vocale pe telefonul mobil, in casa sau in masina. Siri (Apple), Google Assistant, Alexa (Amazon), Cortana (Microsoft), ChatGPT (OpenAI) sunt asistenti virtuali care folosesc IA pentru a intelege si a raspunde la comenzi vocale. Companii din industrii variate si site-uri bancare folosesc chatbots pentru a raspunde intrebarilor clientilor si pentru a oferi suport online rapid. La randul lor, Google Ads si Facebook Ads folosesc IA in advertising pentru a directiona reclamele in mod eficient catre publicul targetat pe baza intereselor, achizitiilor, comportamentului si consumului online. De ani buni, Inteligenta Artificiala este utilizata in multe alte sectoare de activitate: in sanatate, in transporturi, in afaceri, comert, in sistemul bancar, in domeniul juridic sau in educatie.

      Capitolele cartii analizeaza impactul disruptiv al noilor tehnologii ale informatiei asupra industriei comunicarii, efectele tehnologiilor care se bazeaza pe big data si pe algoritmi pentru automatizarea proceselor in industrii diverse. Revolutia digitala perturba modelele de afaceri actuale, piata media si gandirea economica dominanta. Tendinta este de scadere a costurilor de productie si a fortei de munca umana prin retehnologizare, prin apelul la inteligenta artificiala, automatizare si robotizare. Noile tehnologii par a avea puterea de a desfiinta industrii intregi si de a schimba complet piata muncii.
      Volumul urmareste impactul tehnologiei IA si al automatizarii asupra jurnalismului, comunicarii, publicitatii, educatiei, artelor, dar si asupra modelelor de business asociate.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.