Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Noul ghid de identitate

      Noul ghid de identitate

      6.5 / 10 ( 2 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2008
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      100
      Editia:
      I
      ISBN:
      9789737112545
      Dimensiuni: l: 21cm | H: 24cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Creatorul identitatii unor marci de prima marime, precum Orange, Volkswagen sau British Telecom, Wally Olins este o figura legendara a designului britanic si a comunicarii de marketing. Activitatea sa a fost incununata cu numeroase premii si distinctii. In 1999 a primit titlul de Comandor al Imperiului Britanic. Tine cursuri si seminarii la numeroase facultati de management din Europa, printre care si prestigioasa Said Business School de la Oxford University. Wally Olins a conferentiat anul trecut la Bucuresti, iar acum este prezent in librariile din Romania cu una dintre cele mai de succes lucrari de introducere in domeniul identitatii corporatiste.

      "Imaginea înseamna totul pentru Wally Olins, acest maestru al metamorfozelor care a transformat British Telecom în BT si Guinness în Diageo... La virsta de 70 de ani, Olins este un adevarat guru în lumea atit de dinamica a branding-ului, în care nimic nu poate fi lasat la voia întimplarii. A creat sau redefinit identitati celebre, de la grupul de telefonie mobila Orange la Marea Britanie însasi, iar abilitatile sale au convins Omnicom, gigantul american al publicitatii, sa cumpere agentia Wolff Olins cu suma de 30 de milioane de lire sterline."
      Daily Telegraph, 30 iunie 2001

      Noul ghid de identitate este o introducere sintetica în domeniul fascinant al crearii si înnoirii brandurilor. Manualul elaborat de Wally Olins demonstreaza ca managementul eficient al identitatii unei organizatii poate crea si sustine schimbarea comportamentelor atit în interiorul acesteia, cit si în rindul publicurilor externe (investitori, parteneri, clienti sau consumatori). Pentru toti cei implicati în crearea, schimbarea sau sustinerea unei identitati sau a unui brand - fie ca lucreaza în publicitate, relatii publice, marketing, management sau design -, aceasta carte constituie o referinta necesara.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.