Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Perspective inovative ale evaluarii in invatamantul primar

      Perspective inovative ale evaluarii in invatamantul primar

      Evaluarea digitala
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2016
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      230
      ISBN:
      9786062804381
      Dimensiuni: l: 16cm | H: 23cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Asistam astazi la o reforma globalizata a sistemelor educative care vizeaza deopotriva toate compartimentele sistemului scolar, dar cu deosebire curriculumul si evaluarea.

      Specialisti de marca fac afirmatii potrivit carora curriculumul nu este adecvat asteptarii majoritatii elevilor, de aceea este nevoie de schimbare. (Del Rey, 2013, p. 23). Schimbarea este ceruta si de faptul ca educatia nu mai este privilegiul unei minoritati. Punerea sub semnul intrebarii a Curriculumului traditional constituie un fenomen general. „Se cere cu insistenta schimbarea Curriculumului traditional, dar ceea ce este mai interesant este faptul ca punerea acestuia sub semnul intrebarii porneste de la baza. Unul din argumentele forte este numarul tot mai mare al elevilor cu insucces scolar” (Manolescu, 2015).

      Inca din ultimele decenii ale secolului trecut lucrari de referinta din domeniul stiintelor educatiei vorbeau despre „criza scolii”, faceau aprecieri potrivit carora „scoala este in pierdere de viteza” etc. (Vaideanu, 1989). Astazi voci autorizate din domeniul educational si nu numai apreciaza ca „scoala nu-si indeplineste misiunea sa” (Dupriez si Malet, 2013).

      Reforma curriculara despre care se vorbeste la nivel mondial este stimulata / impulsionata de o multitudine de factori, dintre care nu putem ignora, pe de o parte, modernizarea mijloacelor informationale, iar pe de alta parte, rezultatele obtinute de elevi atat la evaluarile curente, dar mai ales cele inregistrate la diversele evaluari internationale. In acest context schimbarea este necesara; dar este foarte important de stabilit raportul dintre continuitate si schimbare, dintre evolutie si revolutie in domeniul invatamantului, indeosebi in ceea ce priveste evaluarea elevilor. Poate cel mai potrivit ar fi sa vorbim de evolutie intr-un proces care incearca sa armonizeze continuitatea si schimbarea.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.