Marketingul electoral este un domeniu fascinant, atat din perspectiva operationala, cat si din perspectiva teoretica. Probabil, fascinatia exercitata de marketingul electoral se datoreaza faptului ca acesta intervie – cel mai adesea, cu mijloace extrem de moderne si de rafinate – in batalia pentru putere. Desigur, fasciantie nu inseamna neaparat acceptare sau, cu atat mai putin, obedienta. Sunt multi cei care critica – din diverse pespective si, in unele cazuri, pe buna dreptate – felul in care este utilizat marketingul electoral.
Relatari privind modelarea comportamentului alegatorilor
Categorii:
Limba:
Romana
Data publicarii:
2017
Editura:
Tip coperta:
Paperback
Nr. pagini:
84
ISBN:
9789736684692
Dimensiuni: l: 15cm | H: 21cm
Indisponibil
Preț valabil exclusiv online!
Împachetare cadou gratuită!
Transport gratuit peste 150 de lei.
Retur gratuit în 14 zile.
Ai întrebări? Contactează-ne!