Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      Relatari privind modelarea comportamentului alegatorilor

      Relatari privind modelarea comportamentului alegatorilor

      10.0 / 10 ( 1 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2017
      Editura:
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      84
      ISBN:
      9789736684692
      Dimensiuni: l: 15cm | H: 21cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Marketingul electoral este un domeniu fascinant, atat din perspectiva operationala, cat si din perspectiva teoretica. Probabil, fascinatia exercitata de marketingul electoral se datoreaza faptului ca acesta intervie – cel mai adesea, cu mijloace extrem de moderne si de rafinate – in batalia pentru putere. Desigur, fasciantie nu inseamna neaparat acceptare sau, cu atat mai putin, obedienta. Sunt multi cei care critica – din diverse pespective si, in unele cazuri, pe buna dreptate – felul in care este utilizat marketingul electoral.

      Chiar daca batalia pentru putere predispune adesea la exagerari sau chiar la incalcarea unor standarde morale si legale, nu trebuie sa uitam ca, in esenta sa, marketingul electoral are (sau ar trebui sa aiba) un scop cat se poate de corect si de util: acela de a adapta oferta electoral la cerintele, asteptarile si nevoile alegatorilor. In masura in care candidatul isi asuma, cu toata onestitatea, oferta pe care o formuleaza in urma studiilor de marketing, nu ar trebui sa apara nici o problema de ordin moral. Din pacate, natura umana este mai complexa si nu sunt rare cazurile in care atat oamenii politici cat si specialistii in marketing angajati de catre acestia sunt dispusi sa depaseasca limitele normalitatii. In aceste conditii, este datoria teoreticienilor de a nu se limita la dezvoltarea unor concepte sau instrumente stiintifice, ci si de a veghea la corecta utilizare a acestora.
      Profesor univ. Dr. Razvan Zaharia
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.