Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor, precum și pentru variațiunile de stocuri. Vă mulțumim pentru înțelegere

      Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality

      Service Encounters in Tourism, Events and Hospitality

      Staff Perspectives
      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2020
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      208
      ISBN:
      9781845417260
      Dimensiuni: l: 23.4cm | H: 15.4cm | 1.7cm | 356g
      Adaugă în coș
      20000
      Stoc furnizor
      Livrare în 2-3 săptămâni!

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere
      This book offers insights into the demands made on staff in service encounters in tourism, events and hospitality roles. It hinges upon storied incidents offered by workers about which the reader can reflect and apply theoretical knowledge. Each chapter includes learning objectives, questions and summaries.
      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.