Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Sărbătorim 24 de ani împreună și ai codul CARTU24 pentru -20% la toată oferta în stoc 24h

      Sociologia modei

      Sociologia modei

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Romana
      Data publicarii:
      2012
      Nr. pagini:
      208
      ISBN:
      9789736118487
      Dimensiuni: l: 16.5cm | H: 23.5cm
      Adaugă în coș
      3900
      20% cod:CARTU24i
      Discountul se acordă prin aplicarea codului în campul aferent la plasarea comenzii.
      Livrare în 24h! (a doua zi) În stoc

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Precizari terminologice: gustul, stilul, infatisare, codul vestimentar maniera, moda si teribilismele, definitii ale modei
      ◊ Moda - o forma de comportament colectiv
      ◊ Vestimentatia si competenta profesionala
      ◊ Uniformele si efectele asupra comportamentului
      ◊ Vestimentatia si normele religioase
      ◊ Managementul impresiei infatisarii si interesul vestimentar

      Lucrarea prezinta principalele directii de cercetare (sociologica, psihosociologica, antropologica, istorica, semiotica), publicatii si lucrari semnificative din sociologia modei. Sunt lamurite conceptele de "moda", "vestimentatie", "gust", "infatisare" si "maniera". Un spatiu important este dedicat analizei sociologice a modei, in special vestimentatiei ca fapt social. Sunt descrise cele doua directii de studiu care s-au conturat in sociologia modei: prima, corelativa evenimentelor social-politice si culturale ale inceputului de secol XX, denumite prin termenul generic de "modernitate" si cea de-a doua, relationata comportamentului colectiv, o teoretizare dezvoltata cu precadere dupa anii '60. Apeland la teoriile psihosociologice, autoarea raspunde totodata unor interogatii: "Ce rol au hainele in perceptia persoanei?" ;"Cum ne formam impresiile despre ceilalti in baza imbracamintei?"; "Ce tipuri de inferente fac oamenii pornind de la tinuta oficiala si tinuta vestimentara lejera a celorlalti?"; "Sunt hainele un indicator important al competentelor sociale si profesionale ale actorilor sociali?"; "La ce tinute vestimentare apeleaza indivizii pentru a produce imagini favorabile despre sine?"; "Ce imagini ale sinelui isi construiesc si isi proiecteaza indivizii prin imbracaminte?"; "Sunt hainele o expresie a atitudinilor sexuale ale indivizilor?"; "Reflecta imbracamintea valorile sociale ale purtatorilor si statusul social al acestora?".

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.