Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Call center-ul nostru va fi închis în perioada 3-6 mai. Comenzile plasate în perioada 2 mai, ora 16:00 - 6 mai vor fi procesate începând cu 7 mai. Din acest motiv, este posibil să existe întârzieri în procesarea comenzilor săptămâna viitoare, iar timpul de livrare să fie mai mare decât în mod normal. Facem tot ce se poate pentru a va trimite comanda cât mai repede și vă mulțumim pentru sprijin! Vă dorim Paște fericit și multă sănătate!


      The Core Competence of the Corporation

      The Core Competence of the Corporation

      A Macat Analysis
      7.0 / 10 ( 1 voturi)
      Categorii:
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2017
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      98
      ISBN:
      9781912127122
      Dimensiuni: l: 12.9cm | H: 19.9cm | 1cm | 132g
      Adaugă în coș
      3800
      Livrare în 24h! (a doua zi) Stoc limitat

      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      C.K. Prahalad and Gary Hamel’s 1990 The Core Competence of the Corporation helped redefine traditional ideas of management strategy. It did so by focusing companies on one of the key critical thinking skills: evaluation. In critical thinking, evaluation is all about judging the strengths and weaknesses of arguments – assessing their reasoning and the relevance or adequateness of the evidence they use. For Prahalad and Hamel, companies could gain a competitive edge by evaluating themselves: their own strengths and weaknesses. By sensitively evaluating core competencies – the collective knowledge inside the organization that distinguishes it from other corporations – they could target efforts and resources with strategic focus.

      For Prahalad and Hamel, managers need to be able to identify and evaluate their company’s unique skill sets, and the technologies that distinguish them from others businesses. How well they then coordinate these elements defines a company’s competitive strength and how quickly it can adapt to new challenges. As Prahalad and Hamel showed in their case studies, the critical thinking skill of evaluation – knowing what you do best, how well you do it, and how you might improve – is absolutely central to staying ahead of the crowd.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.