Produse
Produse
    • Total RON Comandă
      x
      Coșul tău este gol.
      Comandă
      ×

      Dragi clienți, depozitul nostru se mută în casă nouă. Vă cerem scuze pentru posibilele întârzieri în preluarea și livrarea comenzilor și vă mulțumim pentru înțelegere.

      Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content

      Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content

      0.0 / 10 ( 0 voturi)
      Limba:
      Engleza
      Data publicarii:
      2012
      Tip coperta:
      Paperback
      Nr. pagini:
      272
      ISBN:
      9781441191946
      Dimensiuni: l: 15.3cm | H: 22.8cm
      Indisponibil
      Indisponibil
      Preț valabil exclusiv online!
      Împachetare cadou gratuită!
      Transport gratuit peste 150 de lei.
      Retur gratuit în 14 zile.
      Ai întrebări? Contactează-ne!
      Descriere

      Advertising and Reality: A Global Study of Representation and Content offers, for the first time, an extensive study of the way our life is represented in advertising. Leading scholars from different countries, who specialize in marketing communication and media studies, review and analyze different advertising contents and give us a truly cross-cultural view of the matter. Among the contents that are thoroughly discussed throughout the book one finds sexuality, violence, family activities, gender roles, vocations, minorities roles, periodical reconstruction and more.

      This book provides an up-to-date picture of the way modern life is portrayed in the most popular format of marketing communication worldwide.

      Recenzii și comentarii

      Nota

      de |

      Nu există recenzii pentru acest produs.
      Adaugă o recenzie
      Trebuie să te autentifici pentru a adăuga comentarii/recenzii.