O carte care te ajută să găsești echilibrul dintre muncă viață și viață!
ALTERNATIVE este pentru tine, dacă:
- simți că munca pe care o faci nu te reprezintă și nu te împlinește.
- simți că managementul ineficient și conflictele de la birou te-au adus în burnout.
- simți că la munca este o activitate pur tranzacțională.
- simți că managerul tău nu te înțelege sau nu comunică eficient.
- simți că nu ți-ai atins încă potențialul pe plan profesional.
O carte recomandată de:
„Am avut norocul să-l întâlnesc pe Adrian când eMAG creștea accelerat de la 300 la 3 000 de oameni și am învățat cum să combin cultura și structura pentru a-mi îndeplini obiectivele. Articolele sale m-au ajutat de-a lungul timpului să găsesc răspunsuri la întrebări sau să descopăr elemente noi care ne-au condus către o productivitate mai bună sau creștere.”
– Iulian Stanciu, Președinte Executiv eMAG
„Un consultant excepțional de business, Adrian Stanciu combină o vastă experiență practică cu o adevărată erudiție în management și cultură organizatională. Folosind perspective istorice, sociologice, psihologice și filozofice, distilând și filtrând până la esența umanității din noi, eseurile din această carte zdruncină stereotipuri și răstoarnă prejudecăți. Ele ne reamintesc că, înainte de a fi angajați, manageri, lideri sau antreprenori, suntem oameni și că orice principiu de funcționare a unei organizații nu poate ignora principiile de bază ale funcționării psihicului uman.
Cred că dacă ar fi trăit în America ar fi fost un autor de top, cu vânzări de milioane de exemplare.”
– Nicoleta Iordan, Cofondator Cărturești
„Adrian Stanciu propune o carte extrem de relevantă pentru orice antreprenor, în care abordează teme pentru o mai bună înțelegere a contextului actual de business și navigarea lui. Mai mult, Adrian te va face să îți pui întrebările corecte.”
– Fady Chreih, CEO Regina Maria
Fragment din carte:
„Abordarea tranzacțională a muncii este o rețetă pentru conflict și nefericire. Pentru nefericire, deoarece ascunde și marginalizează sensul muncii, unul dintre cei doi piloni extrinseci ai fericirii. Este sursă de conflict pentru că, dacă munca este o tranzacție – efort contra bani, atunci tu o să vrei cât mai mulți bani pentru cât mai puțin efort, în timp ce oamenii care te angajează sau cei care cumpără în alt fel produsul muncii tale (cum ar fi clienții) vor cât mai mult efort de la tine contra cât mai puțini bani. Asta te pune mereu în conflict cu beneficiarii muncii tale și astfel îți atacă și al doilea pilon al fericirii, calitatea relațiilor.”